لیگ برتر انگلیس

لیگ برتر انگلیس  همیشه یک تورنمنت هیجان انگیز بوده است و این هفته نیز تفاوتی نداشت. در حالی که بازی های برجسته زیادی وجود داشت، یکی از بازیکنانی که برجسته بود ریاض محرز از منچسترسیتی بود.

محرز نقش مهمی در پیروزی 2-1 منچسترسیتی مقابل وستهم یونایتد داشت. او هر دو گل را برای تیمش به ثمر رساند که گل دوم بسیار خیره کننده بود. محرز توپ را درست خارج از محوطه جریمه برداشت، داخل پای چپش را برید و توپ را به گوشه بالای دروازه پیچاند. دروازه بان وستهام هیچ شانسی نداشت و این گل نشان از مهارت فوق العاده محرز داشت.

محرز بازیکن خطرناک این هفته

محرز علاوه بر گل هایش، موقعیت های زیادی هم برای تیمش ایجاد کرد. او 4 شوت به سمت دروازه داشت، 86 درصد پاس هایش را تکمیل کرد و دو پاس کلیدی هم انجام داد. عملکرد محرز یک استاد کلاس در بازی هجومی بود و او بازیکن برجسته بازی بود.

عملکرد محرز مقابل وستهام یکبار نبود. او در این فصل برای منچسترسیتی در فرم بسیار خوبی بوده و یکی از ثابت ترین بازیکنان آن ها بوده است. در واقع او در این فصل لیگ برتر 9 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است که او را به یکی از پربازده ترین بازیکنان هجومی لیگ تبدیل کرده است.

چیزی که محرز را به بازیکن خطرناکی تبدیل می کند، توانایی او در شکست دادن مدافعان تک به تک است. او دریبل‌زن فوق‌العاده‌ای است و سرعت و مهارت لازم برای مقابله با مدافعان و خلق موقعیت‌های گل‌زنی را دارد. او همچنین یک تمام کننده فوق العاده است و در گلزنی از موقعیت های دشوار مهارت دارد.

لیگ برتر
لیگ برتر

عملکرد محرز عامل اصلی موفقیت منچسترسیتی در این فصل بوده است. آنها در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و شانس قهرمانی هستند. گل ها و پاس گل های محرز در بسیاری از پیروزی های آنها بسیار مهم بوده است و فرم او دلیل اصلی برتری آنها بوده است.

محرز علاوه بر نمایش هایش در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان نیز فرم بسیار خوبی داشته است. او در برد 2-1 مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی یک گل حساس به ثمر رساند و به تیمش کمک کرد تا برای اولین بار در تاریخ خود به نیمه نهایی برسد. بازی های محرز در اروپا نشان داده است که او بازیکنی است که می تواند در بالاترین سطح و در بزرگترین صحنه بازی کند.

جمع بندی

در مجموع ریاض محرز بهترین بازیکن این هفته لیگ برتر انگلیس بوده است. دو گل او مقابل وستهام نشان از مهارت و اهمیت او برای تیم منچستر سیتی داشت. عملکرد او در این فصل فوق‌العاده بوده است و یکی از ثابت‌ترین و سازنده‌ترین بازیکنان لیگ بوده است. اگر او به بازی در این سطح ادامه دهد، بازیکن کلیدی منچسترسیتی خواهد بود زیرا آنها به دنبال قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا هستند.

Hesam
1 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *