زادروز ماتیاس د لیخت در تاریخ 12 اوت سال 1999 است و 21 ساله است.

زادگاه ماتیاس د لیخت در شهر لیدر دورپ در کشور هلند است.

قد این بازیکن سرشناس فوتبال 1 متر و 83 سانتی متر است.

پست وی مدافع میانی است.

مشخصات کامل ماتیاس د لیخت

نام کامل: ماتیاس دلیخت

زادروز: 12 اوت سال 1999 یعنی 21 سال

زادگاه: شهر لیدر دورپ در کشور هلند

کشور هلند
کشور هلند

قد: 1.89 متر «6 فونت 2 اینچ

پست: مدافع میانی

اطلاعات باشگاهی وی

باشگاه کنونی: بایرن مونیخ

شماره پیراهن: چهار

تیم های سابق

آژاکس هلند

از سال 2008 تا 2016 در یوونتوس ایتالیا

مشخصات د لیخت

ماتیاس د لیخت بازیکن ورزش فوتبال متولد ماه 12 آگوست است و در سال 1999. این بازیکن در شهر لیدر دورپ به دنیا آمده است. این مدافع میانی ملی پوش 20 ساله در تیم باشگاهی آژاکس و تیم باشگاهی آمستردام که تیم هلندی است تبدیل به ستاره شد، و در در حال حاضر عضو تیم یوونتوس تیم سابق رونالدو است.

 وی هلندی با سابقه ای با بازوبند کاپیتانی تیم آژاکس را داشت، لقب آن زمان او جوانترین کاپیتان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را داشت.

دستاورد وی

دفاع وسطی هفتاد و پنج میلیون یورویی تیم یوونتوس همچین چندی پیش جایزه بهترین فوتبالیست جوان بین بیست و یک تا سی و یک سال، را در مراسم توپ طلا سال 2019 برای خود کرد. تمام ما وی را به عنوان پسر طلایی میشناسیم، این مدافع جوان و سرسخت یکی از امید بخش ترین بازیکن های فوتبال اروپا و احتمال زیاد امیدوار کننده ترین مدافع نسل خود بود.

 وی ممکن است در روزی بهترین مدافع جهان فوتبال باشد و در حال این است که تبدیل شود به بازیکنی عظیمی شود.

بهترین بازیکن زمین مسابقه در مقابل بارسلونا
بهترین بازیکن زمین مسابقه در مقابل بارسلونا

دوران حضور در آژاکس هلند

او در تیم آژاکس عظیم در سال 2018 به آکادمی عظیم جوانان تیم باشگاهی آمستردام ملحق شد. او، همیشه به دلیل این که توانایی گسترده از نظر بدنی خود یکی از یکی چشم انداز ترین های این آکادمی بود. وی همیشه قوی تر از هم تیمی های خود بوده است. در سال 2016 میلادی به تیم اول آژاکس ملحق شد و نخستین فصل کامل خود برای تیم باشگاه آژاکس پا به توپ شد و بلافاصله به فینال لیگ یوفا اروپایی در بهار سال 2017 میلادی رسید.

ماتیاس در آژاکس هلند
ماتیاس در آژاکس هلند

دوران حضور در یوونتوس ایتالیا

در تابستان سال 2019 میلادی وی توسط غول ایتالیایی یعنی تیم باشگاهی یوونتوس خریداری شد. آنها برای به دست آوردن وی هزینه خیلی بالایی را پرداخت کردند، این قیمت پولی 75 میلیون یورو است. وی همچنین یک بازیکن ثابت برای تیم ملی هلند است.

ماتیاس در یوونتوس ایتالیا
ماتیاس در یوونتوس ایتالیا

وی شاید فعالیت های بین المللی خود را کمی سری شروع کرده، و پس از اینکه یکی از بدترین مدیران تاریخ کشور هلند دنی بلین به وی اجازه داده اند که در سن 11 سالگی در سن بسیار جوانی خود اولین بازی خود را کامل انجام داد.

 به قول خودمان پسر طلایی در این زمان فقط تقریبا 17 سال سن داشت و چند تا اشتباه مرتکب شد که در آینده تیم ملی هلند بازی مهمش را از دست بدهد. در همین حالا وی پیشتوانه ای برای جایگزینی با مدافع کلاس جهانی کشور هلند، ویرجیل فن دایک میباشد.

ملحق شدن به بایرن مونیخ آلمان

حضور داشتن ماتیاس دلیخت در بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد و شایعه ها لحضه به لحضه شدت می گیرد. طبق شنیده ها از کشور ایتالیا , تیم یوونتوس برای مدافع هلندی خود 90 میلیون یورو درخواست کرد. الان خبر موافقت تیم بایرن مونیخ با این شرایط قبول کرد.

 بنا بر ادعا کردن نشریه اشپوکس آلمان، تیم بایرن مونیخ میخواهد یک پیشنهاد 75 میلیون یورویی به دست یوونتوس برساند. در این پیشنهاد، بند های تشویقی به قیمت 15 میلیون یورویی گنجانده شده است و رقم پیشنهاد بایرن مونیخ را  که ارزش 90 میلیون یورو بود خیلی بهتر و عالی تر بود و پیشنهاد بایرن مونیخ را قبول کرد.

ماتیاس در بایرن مونیخ آلمان
ماتیاس در بایرن مونیخ آلمان

 نشریه گل هم این ادعای ای که اشپوکس را تایید می کند .

ابراز نگرانی ماتیاس د لیخت بابت مصدومیت لوکاس هرناندز

ماتیس د لیخت، مدافع هلندی گفت بابت مصدومیت لوکاس هرناندز خیلی تاسف خوردم. تیم ملی فرانسه در اولین مسابقه خود در رقابت جام جهانی 2022 قطر نمایشی جذاب و خاطره انگیزی را به نمایش گذاشت و به این موفقیت رسید که تیم ملی استرالیا با نتیجه 4.1 بدی دهد.

 اما خبر بد برای دیدیه دشان مصدومیت لوکاس هرناندز مدافع تیم و پایان جام جهانی برای این بازیکن خوب. ماتیس د لیخت، مدافع جوان که عضو تیم بایرن مونیخ است با هرناندز در بازی های باشگاهی هم تیمی هستند، مدعی شد که با این بازیکن تماس بگیرد و امیدوار است که هرچه سریعتر لوکاس به بازی کردن خود ادامه دهد.

لحظه مصدومیت لوکاس هرناندز
لحظه مصدومیت لوکاس هرناندز

ادامه حرف های ماتیاس د لیخت

مصدوم شدن لوکاس هرناندز در دیدار کردن تیم ملی فرانسه در مقابل تیم ملی استرالیا، یک خبر خیلی ناراحت کننده و مایه تاسف برای خود لین بازیکن قوی و همچنین برای شما هم تیمی های لوکاس هرناندز در تیم باشگاهی بایرن مونیخ به طور کلی این باشگاه است . لوکاس هرناندز بازیکن خیلی مهمی برای تیم بایرن مونیخ محسوب میشود.

 من قبل از این با خود لوکاس هرناندز تماس گرفتم و برای وی آرزوی موفقیت و بهبود یافتن بعد از این مصدومیت شدید کردم. من واقعا امیدوارم شرایط این بازیکن خوب خیلی سری بهتر و بهتر شده و لوکاس بتواند در تیم خود دوباره بتواند پا به توپ شود.

رویای جام جهانی

ماتیاس دلیخت گفت، مدافع جوان و با انگیزه هلند گفت، من هیچ مشکلی با روی نیمکت نشستن تیمم ندارم. ماتیاس دلیخت در جام جهانی 2022 قطر جایی در ترکیب تیم ملی هلند داشته باشم و حتی در برتری بودن شب گذشته این تیم برابر تیم ملی آمریکا در مرحله یک هشتم نهایی، وی در وقت های تلف وادار به میدان مسابقه شد.

حضور در مقدماتی جام جهانی
حضور در مقدماتی جام جهانی

 ماتیس د لیخت، فاش کرد که از ثابت نبودن در تیم ملی هلند اطلاعی داشت و البته با پذیرش موضوع، فقط به موفق شدن این تیم فکر می کرد.

ادامه گفتگوی دلیخت درباره رویای حضور در جام جهانی

راستش را بخواهید شرایط من خیل ناراحت کننده نیست. البته هر بازیکنی می خواهد در جام جهانی بازی کند، اما ما فقط یک گروه بیست و شیش نفره هستیم. در واقعیت من بیشتر از آن چه انتظار داشتم در این جام جهانی با شکوه مسابقه دادم، زیرا من این تصور را داشتم که حتی یک دقیقه نیز به من فرصت حضور در مسابقه داده نشود.

 من در واقعیت در شرایط خیلی خوبی قرار دارم، ما همگی در کنار هم کاملا پیروز شدیم و الان به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی رسیده ایم و واقعا آرزو این را دارم که بتوانیم از روی صد همه تیم های باشکوهی مثل فرانسه یا آرژانتین رد شویم و قهرمان این جام جهانی باشکوه شویم.

د لیخت در جام جهانی 2022 قطر
د لیخت در جام جهانی 2022 قطر

نکته خیلی قابل توجهی درباره دوست دختر وی

در مراسم توپ طلا فوتبال جهان در سال 2019 که در تاریخ 11 آذر سال 1398 برگزار شد حضور دوست دختر وی بود که به یکی از بی حاشیه ترین این مراسم ها برای کاربران ایرانی در سایت های اجتماعی تبدیل شد. به همین دلیل در نوشته ای قبل از روبه معرفی ماتیاس دلیخت و همسر او به همراه عکس های همسر ماتیاس دلیخت و دوست دختر وی خواهد پرداخت.

ماتیاس در کنار دوست دخترش
ماتیاس در کنار دوست دخترش

3 دیدگاه در “ماتیاس د لیخت، بیوگرافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *