به گزارش خبرنگار ورزشی، بازی روز گذشته تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس که با پیروزی میزبان این جدال، به پایان رسید؛ جنجال‌ها و درگیری‌های زیادی را به دنبال داشت. اتفاقات و حاشیه‌هایی که سر انجام منجر به اخراج جواد نکونام از روی نیمکت تیم فولاد شدند.
پیگیری‌های ما نشان می‌دهند که در گزارش ناظر مسابقه، اعتراض مکرر کادر فنی فولاد و جواد نکونام به داوری و همچنین حضور تعدادی از اعضای تیم‌های پایه و لیدرهای باشگاه در ورزشگاه به عنوان برخی موارد اساسی اخراج نکونام ذکر شده اند.
در همان ابتدای مسابقه ناظر بازی به جواد نکونام بابت پوشیدن لباس مشکی همرنگ با پیراهن پرسپولیس تذکر داده بود که این موضوع همان اول کار منجر به جر و بحث بین آن دو شد. نکونام در بین دو نیمه در اعتراض به بیرون کردن لیدرهای تیم فولاد از پشت نیمکت این تیم به ناظران مسابقه اعتراض کرد و همین موضوع منجر به دریافت کارت زرد اول توسط او شد.
دیگر موضوع مورد بحث در دیدار فولاد و پرسپولیس بیانیه تیم اهوازی بعد از جدال دو تیم است که ادعا شده بود یحیی گل‌محمدی پس از سوت پایان بازی به تیم فولاد توهین کرده است. در گزارش ارائه شده به سازمان لیگ اما به این نکته هیچ اشاره‌ای نشده است.
این گزارش فعلا در اختیار کمیته مسابقات است و در صورت لزوم به کمیته انضباطی نیز ارسال خواهد شد.

raha36
31 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *