ماجرای بچه سردار آزمون

ماجرای بچه سردار آزمون ، در این مطلب از سایت ورزشی به طور کامل به حواشی بچه دار شدن سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران از زن روسی اش خواهیم پرداخت.

ماجرای بچه سردار آزمون
ماجرای بچه سردار آزمون

جزییات کامل ماجرای بچه سردار آزمون از زن روسی

یک خانم روسی مدعی بارداری توسط سردار آزمون را دارد. سردار یکی از محبوب ترین بازیکنان تیم فوتبال که اهل گنبد کاووس استان گلستان است. این بازیکن که در تیم بایرلورکوزن آلمان توپ می زند. قبلا در تیم زنیت و روبین کازان نیز حضور داشت.

باردار شدن دختر روسی از آزمون

یک دختر روسی ادعا کرد که از سردار باردار است. آندری دمیتریف وکیل خانم گفت که موکلم از آزمون باردار است. البته او گفت که علاقه ندارد کارش به دادگاه بکشد و وکیل خانوادگی آنها در حال پیگیری شکایتش است. سردار که تا الان واکنشی به این موضوع نشان نداده و احتمال اینکه خبر تنها برای خدشه دار کردنش باشد زیاد است.

سایت اسپورت اکسپرس کشور روسیه یک خبر عجیب را در تیتر خودش درج که با این عنوان که سردار آزمون دچار دردسر بزرگی شد. او باید در 8 دسامبر در دادگاه حاضر شود. البته اینطور به نظر می رسید که دختری در کازان قصد دارد از سردار مبلغ 750 هزار یورو به بهانه نفقه دریافت نماید.

باردار شدن دختر روسی از آزمون
باردار شدن دختر روسی از آزمون

ماجرای رسوایی سردار آزمون چیست؟

اسپورت اکسپرس نقل کرد که شاید یکی از دلایل اصلی سردار از رفتن روسیه به آلمان همین خبرها و دور شدن از رسوایی حضانت فرزندش است. بر اساس گزارش این سایت دختری بنام آلیا در کازان در اردیبهشت ماه دختری بدنیا آورد که مدعی شد پدرش بازیکن فوتبال ایرانی است. البته او بیان داشت که مهاجم تیم ملی ایران این موضوع را نمی پذیرد.

حتما بخوانید: بیوگرافی آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون

ارسال 12 هزار روبل به صورت ماهانه

مادر بچه سردار آزمون یک دادخواست علیه سردار تنظیم کرد که از او نفقه بگیرد. سردار آزمون با ارسال ماهانه 12 هزار روبل برای مادر بچه مسئولیت فرزندش را نمی پذیرد. آلیا که یک وکیل استخدام کرده تا سردار را مسئول پذیرفتن بچه اش کند. اگر بتواند ثابت کند یک نفقه قابل توجه معادل 25% دستمزد مهاجم بایرلورکوزن را دریافت خواهد کرد.

هویت آلیا دوست دختر سردار آزمون

آزمون در باشگاه روسی زنیت سالانه 3 میلیون یورو دریافت می کرد و آلیا می خواست 750 هزار یورو از او بگیرد. هویت دختر مخفی شد و فقط مشخص شده که او در کازان زندگی می کند. در ماه می یک دختر بدنیا آورد. به دلیل جلوگیری از نفرت پراکنی ها این دختر نامش آلیا بوده است تصمیم گرفت اطلاعات خصوصی خودش را منتشر نکند.

وکیل او بنام آندری دیمیترف درباره پرونده به صورت عمومی صحبت کرده و گفت آلیا دوست ندارد که هویتش فاش شود. اصلا به دنبال جلب توجه نیست. موکلم در کازان زندگی می کند. از سال 2019 با سردار رابط داشته و مکاتباتی نیز در این زمینه وجود دارد.

همسر روسی سردار
همسر روسی سردار

ارتباط سردار و آلیا از طریق اینستا و واتس آپ

یک منبع نزدیک به سردار آزمون گفت که او شریک عاطفی اش بوده و درباره روابطش نگران است. این احتمال نیز وجود دارد که بازیکن فوتبال ایرانی قبل از انتقال به زنیت در 2019 با این دختر روبرو شده و رابطه آنها تا بهار 2021 ادامه داشت. این زوج با اینستاگرام و واتساپ باهم در ارتباط بودند.

صحبت های مدیر برنامه آزمون در اینباره

سردار زمانی که در شهر کازان بود. رابطه ای داشته که آن را مخفی می کرد. مهاجم ایرانی به صورت عمومی با دختری دیده نشده و غیر از اعضای خانواده اش عکسی را منتشر نمی کرد. سردار نیز تا الان اظهار نظری در این باره نکرده است. مدیر برنامه سردار فقط این مسئله ها را یک شایعه بزرگ دانست.

آیا رسوایی سردار آزمون یک شایعه است؟

وکیل دختر روسی نیز گفت: مدیر برنامه هیا بازیکن گفته این حرف ها شایعه است. پاسخ بنده به او این است که شایعه وقتی است که مکالمه ای مابین آنها صورت نگرفته باشد. این قضیه  در دادگاه در حال رسیدگی می باشد. این مسئله اصلا شایع نیست و دلایل و مدارک موجود است. جلسه این موضوع و پذیرفتن مسئولیت بچه در دادگاه نیز در پریمورسکی سن پترزبورگ در تاریخ 8 دسامبر 2021 برگزار خواهد شد.

روز دادگاه زمانی است که زنیت در لیگ قهرمانان اروپا روبروی چلسی می رود و بعید است که سردار در دادگاه حاضر شود. این وکیل در پاسخ به سوال آیا سردار باید 12 هزار روبل به آلیا نفقه بدهد گفت: پول نه از طرف شخص بلکه از طریق اطرافیانش انتقال داده شده است. این کاملا حقیقت دارد. ما مدارک را به دادگاه ارائه دادیم و اگر می گویند این شایعه است پس چرا او پول منتقل کرده است.

قطعا کسی بدون دلیل پول نمی دهد. دختر آلیا در می 2021 بدنیا آمد و حتی سردار آزمون نام وی را نیز پیشنهاد کرد. اما آلیا تصمیم گرفت نام دیگری بر وی او بگذارد. دیمیتریف گفت اگر سردار در جلسه دادگاه حاضر نشود ما با وکیل های او ارتباط خواهیم گرفت.

بچه دار شدن سردار آزمون از زن روسی
بچه دار شدن سردار آزمون از زن روسی

میران نفقه آلیا چقدر تعیین شده است؟

اصلا مهم نیست که او به دادگاه بیاید یا نیاید. غیبت او بر روند کار ما تاثیر نمی گذارد. کافیست نماینده اش در آنجا حاضز باشد. امیدواریم توافق انجام دهیم و فرصت زیادی باقی است. اگر او یا وکیلش در دادگاه نیایند. قاضی به تنهایی مدارک ما را بررسی می کند. وکیل روسی گفت آلیا تقاضای 750 هزار یورو نفقه از سردار آزمون کرده است. طبق قانون 25 درصد از درآمد پدر به فرزند و مادرش می رسد.

او گفت که با احتساب درآمد سالانه 3 میلیون یورویی سردار، باید ماهانه 62 هزار یورو به آلیا دهد. این نفقه جزو بالاترین نفقه های روسیه خواهد بود. دادگاه شروع شده و ما تا پایان پرونده آن را پیگیری می کنیم.

حتما بخوانید: بیوگرافی سردار آزمون | زندگی شخصی + افتخارات + حواشی + عکس با همسر

حمایت آزمون از فرزند دختر روسی قطع شد/ واکنش قاطع وکیل پرونده به اقدام سردار

در جدیدترین خبرها در این زمینه وکیل روسی گفت حضور سردار در کشور آلمان باعث نمی شود که این پرونده مختومه شود. آندری دیمیتریف، وکیل دختر روسی درباره شرایط حال حاضر فرزند سردار آزمون گفت: آلیا در حال حاضر وضعیت سختی دارد. قبلا آزمون مبلغ کمی برای نگهداری از کودک پرداخت. حالا راه های ارتباطی آنها مسدود شده است. او هیچ پولی نمی فرستد و موکل من نیز نمی تواند شغلی برای خودش پیدا کند. زیرا کودک در سنی است که به مادرش وابسته است.

ما به کمک های کارشناس های آلمانی نیاز داریم. البته مشکل خاصی نداریم زیرا آلمان کشور متمدن و پیشرفته ای است که به قوانین احترام می گذارد. ما در این که نتیجه پرونده مان مثبت خواهد شد تردیدی نداریم و این ماجرا را تا آخر پیگیری می کنیم.

همسر اصلی سردار آزمون
همسر اصلی سردار آزمون

همسر اصلی سردار آزمون کیست؟

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون متولد ۱۳۷۱ اسـت. آزمون با آنهایتا نامزد بوده و سپس ازدواج کرده اند. البته شما با مراجعه به بیوگرافی سردار آزمون می توانید بیشتر با شخصیت و زندگی شخصی اش آشنا شوید.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
4 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *