ماجرای هو شدن تونی کروس در عربستان چه بود؟

هافبک کهنه‌کار مادرید واکنش جالبی به اتفاقات ریاض دارد. اما ماجرای هو شدن تونی کروس در عربستان چه بود؟

خلاصه

تونی کروس در سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی هو شد.

هافبک رئال مادرید پیش از این از لیگ حرفه‌ای عربستان انتقاد کرده بود.

ادعا می کند که او این تمسخرها را “بسیار خنده دار” دانست و ثابت کرد که حرفش “درست” است.

هو شدن تونی کروس در عربستان

به گزارش ورزشی، تونی کروس، هافبک رئال مادرید اعتراف کرد که هو شدن توسط هواداران در فینال اخیر سوپرکاپ اسپانیا در عربستان سعودی برای او «بسیار خنده دار» بود و می‌گوید که این ثابت می کند که حرف او “درست” بوده است.

کروس به دلیل انتقاد علنی از جذب پرهزینه برخی از بزرگ‌ترین نام‌های فوتبال جهان توسط لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در خط تیراندازی هواداران محلی قرار گرفت. او تصمیم بازیکنان برای پیوستن به باشگاه‌های این تیم را “بخاطر پول و علیه فوتبال” خواند.

بنابراین هنگامی که کروس هفته گذشته به امید قهرمانی در سوپرکاپ وارد کشور شد، حتی مردم محلی حامی مادرید نیز به شدت از او استقبال کردند!

واکنش تونی کروس به سروصداها

واکنش تونی کروس به سروصداها

کروس در مورد سروصداها گفت: «اصلاً انتظارش را نداشتم. اولش حتی فکر نمی‌کردم برای من باشد‌.»

موضوع این است که فکر نمی‌کنم بازیکنان جوان به لیگ بیایند و از پیشرفت، بازی‌های بزرگ، و سطوح بالای اروپا که مطمئناً می‌توانند به جای آن در عربستان پول بگیرند، دست بکشند. این حرف من در آن زمان بود و الان حدود نیم سال پیش بود، برای من فراموش شده بود.

«در مقطعی در نیمه اول متوجه [هو کردن] شدم. ابتدا فکر نمی کردم که آنها به من اشاره می کنند. سپس به هواداران نگاه کردم و متوجه شدم: “اوه، این‌ها فقط بخاطر من است.»

«از ته قلبم می توانم بگویم که این موضوع مرا آزار نداد و روی شیوه بازی ام تأثیری نداشت، برعکس، کاملاً خنده دار بود. هر از گاهی فکر می‌کردم چه کسی می تواند بیشتر تحمل کند. با گذشت زمان ممکن بود خسته کننده شود و در انتها متوجه شدم که از سروصدا خسته شده‌اند.

زمانی که [کارلو آنچلوتی] مرا تعویض کرد، همه دوباره یک صدا شدند و تمام توانشان را جمع کردند [برای هو کردن من].

کروس در ماه آگوست در صحبت‌هایش به او پیشنهاد کرد که هم تیمی سابقش، کریستیانو رونالدو، پیوستن به النصر در اواخر سی سالگی‌اش را درک کرده و بیشتر انتقادات خود را متوجه بازیکنان جوان‌تر می‌کند.

او در آن زمان گفت : «در نهایت، این تصمیمی برای پول و علیه فوتبال است.

هرکسی باید خودش این تصمیم را بگیرد، مثل کریستیانو رونالدو که تصمیم گرفت تا پایان دوران حرفه‌ای‌اش این کار را انجام دهد. اما وقتی بازیکنانی که در میانه دوران حرفه‌ای خود هستند و کیفیت بازی کردن برای تیم‌های بزرگ فوتبال را دارند، موضوع فرق می‌کند. بهترین باشگاه‌های اروپا، تصمیم بگیرند این تغییرات را ایجاد کنند. فقدان حقوق بشر چیزی است که من را از رفتن به چنین جاهایی باز می‌دارد.”

ماجرا از کجا شروع شد؟

کروس همچنین تصمیم استعداد نوظهور اسپانیایی گابری ویگا برای تعویض سلتاویگو و لالیگا با الاهلی و لیگ برتر عربستان را “شرم آور” توصیف کرد.

ویگا بعداً پاسخ داد و اصرار داشت که صرفاً انگیزه مالی پشت حرکت او وجود ندارد.

وگا گفت:« می‌دانم که همه نظر خود را دارند، اما تصمیم‌های دیگری وجود داشت که تعادل را به هم زد. در بین همه گزینه‌ها، فکر می‌کنم این یکی بود که به من اجازه داد به عنوان یک فوتبالیست به رشد خود ادامه دهم و در لیگی که بسیار در حال رشد است بالغ شوم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *