نام کامل : مارکو آسنسیو ویلمسن

زادروز : ۲۱ ژانویهٔ سال۱۹۹۶‏(۲۷ سال)

زادگاه او : پالما، اسپانیا

قد او : ۱٫۸۲ متر (۶ فوت

پست او : وینگر

اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی : رئال مادرید

شمارهٔ پیراهن او : ۱۱

“بیوگرافی مارکو آسنسیو فوتبالیست مشهور و همسر او ساندرا گارال“

مارکو آسنسیو در سال ۲۱ ژانویه ۱۹۹۶ متولد شده است،او در کشور اسپانیا به دنیا آمده است و یک فوتبالیست پرطرفدار است.

فوتبال بازی کردن خود را از هفت سالگی شروع کرده است و در سن ۱۸ سالگی به تیم رئال مادرید پیوست و هم اکنون در پست مهاجم برای این تیم و تیم ملی اسپانیا به میدان نبرد میرود.

قد وی ۱۸۲ سانتی متر و ۷۶ کیلوگرم وزن دارد و شماره پیراهن ۱۱ را بر تن خود می کند.

مارکو آسنسیو
مارکو آسنسیو

“خانواده وی“

مارکو آسنسیو ویلمسن در روز ۱ بهمن سال ۱۳۷۴ در شهر پالما در کشور اسپانیا متولد شد.

نام پدر او گیبرتو است و یک فوتبالیست بوده و نام مادرش ماریا است اصالت هلندی داشته است و زمانیکه آسنسیو و ۱۵ سالش بود بر اثر بیماری سرطان از این دنیا رفت.

یک برادر به نام ایگو دارد که او هم مثل ویو فوتبالیست است و خیلی شبیه مارکو است.

“اولین هدیه مارکو“

اولین هدیه ای که مارکو برای خود دریافت کرده است یک توپ فوتبال بوده و همین هدیه مسیر زندگی اش را تغییر داده است با اینکه پدرش مخالف این نظر بود و دوست داشت وی تحصیلات را بسیار جدی بگیرد.

“آغاز حرفه ای بازی کردن فوتبال“

مارکو آسنسیو یک فوتبالیست حرفه ای است و حرفه ای بازی کردن خود را در سال ۲۰۰۳ از وقتی که هفت ساله بود با پیوستن به شروع کرده است و تا سال ۲۰۱۶ در این آکادمی عضویت داشته است.

“رفتن به مایورکا“

مارکو آسنسیو در سال ۲۰۱۶ در ده سالگی خود مورد توجه استعدادیاب های تیم مایورکا قرار گرفت و به آکادمی این تیم ملحق شد و در سال ۲۰۱۳ هم در سن ۱۷ سالگی به تیم اصلی راه یافت و تا نوامبر سال ۲۰۱۴ میلادی تحت قرارداد با این تیم.

مارکو در مایورکا
مارکو در مایورکا

“عضو شدن به آکادمی تیم باشگاهی رئال مادرید“

مارکو در نوامبر ۲۰۱۴ در ۱۸ سالگی خود با قراردادی به مدت ۶ سال به ارزش سه و نه میلیون یورو به تیم باشگاهی محبوب رئال مادرید پیوست سپس تا پایان فصل به تیم مایورکا قرضی، وی در سال ۲۰۱۵ نیز سران باشگاه رئال مادرید جهت کسب بیشتر تجربه به مدت یک سال و تیم اسپانیول قرضی.

و پس از به اتمام  قرارداد خود را با این تیم به تیم باشگاهی رئال مادرید بازگشت و هم اکنون در این تیم محبوب به میدان می رود.

مارکو در رئال
مارکو در رئال

“بیایید بیشتر درباره این موضوع گپ بزنیم“

وی با تیم محبوب رئال مادرید ۲۲ قهرمانی لالیگا را کسب کرد و موفق شد دو قهرمانی سوپرجام اسپانیا دو قهرمانی چمپیونز لیگ و دو قهرمانی سوپرجام اروپا و حتی سه قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را از آن خود کند.

“بازی های ملی مارکو“

مارکو آسنسیو اولین بار در سال ۲۰۱۲ میلادی در ۱۶ سالگی خود به تیم ملی زیر ۱۶ سال های تیم ملی اسپانیا دعوت شد و در سال ۲۰۱۶ هم در سن ۲۰ سالگی موفق شد به پیراهن بزرگسالان این تیم دست یابد.

وی اولین گل ملی خودش را در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸ در ۲۲ سالگی خود مقابل تیم ملی کرواسی به ثمر رساند.

آسنسیو در تیم ملی اسپانیا
آسنسیو در تیم ملی اسپانیا

مارکو آسنسیو با تیم ملی اسپانیا قهرمانی زیر ۱۹ ساله های اروپا را با مقام دوم زیر ۲۱ ساله‌های اروپا و مدال نقره بازیهای المپیک ۲۰۲۰ را تجربه ای کسب کرد.

“سبک بازی مارکو“

بازی بازیکنی از بسیار سریع و چابک و تکنیک خیلی بالایی را دارد،حفظ توپ خیلی بالایی را دارد،دوندگی بسیار بالایی را دارد،و قدرت بدنی پرسینگش خیلی عالی است،وی یک هافبک بسیار تهاجمی و خیلی عالی و قوی  است.

“بازی های ملی اش برابر تیم ملی ایران“

مارکو آسنسیو به همراه تیم ملی اسپانیا در جام جهانی سال ۲۰۱۸ حضور داشت و به عنوان یک بازیکن ۲۲ ساله در بازی دوم به عنوان یار تعویضی برابر تیم ملی ایران مسابقه داد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع اسپانیا به اتمام رسید.

“روابط عاشقانه وی“

مارکو آسنسیو، با یک مدل در کشور اسپانیا به دنیا آمد و نام او مارینا، مارکو رابطه عاشقانه‌ای را شروع کرد، ولی این رابطه بعد از مدتی به جدایی بدی ختم شد.

مارکو و دوست دخترش
مارکو و دوست دخترش

“رابطه عاشقانه‌ای که با ساندرا گارال داشت“

مارکو آسنسیو ویلمسن بعد از جدایی از دوست دختر قبلی اش از سال ۲۰۱۸ با ساندرا گرال وارد رابطه عاشقانه شد و این دو زوج در حال حاضر با هم رابطه عاشقانه‌ای را دارند.

مارکو و همسرش
مارکو و همسرش

“  لو رفتن رابطه ای در جشن تولد وی “

در سال ۲۰۱۸ در جشن تولد آسنسیو، انتشار تصویری از ساندرا گرال از کاربران اینستاگرامی او در این جشن تولد باعث شد تا همه از رابطه این دو نفر خبردار شوند.

گارال رشته معماری را تحصیل کرد و در دانشگاه پلی‌تکنیک مادرید است و نام واقعی وی، ساندرا گارسیا آلوارز، که لقب ایشان گارال است صرفاً آیدی اینستاگرامی وی است و از هواداران تیم باشگاهی اتلتیکو مادرید است.

“تقدیم کردن جشن گل به خانواده خود“

مارکو آسنسیو جشن گلش را در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۷ را به خانواده خود تقدیم کرد و در این باره این چنین گفت: به آنها گفتم که اگر گلی را بزنم به جایی که آنها باشند میدویدم و من می دانستم آنها کجا هستند و این کاری بود که انجام دادم.

“هم اسمی ون باستن“

مادر مارکو آسنسیو به دلیل علاقه شدید اش به مارکو ون باستن فوتبالیست اهل کشور هلند،اسم پسر خود را هم اسم پسر خودش را هم اسم مارکو ون باستن، مارکو انتخاب کرده بوده است.

مارکو فن باستن هم اسم مارکو آسنسیو
مارکو فن باستن هم اسم مارکو آسنسیو

“عزم راسخ با دیدار کردن پرز“

در یک روز وقتی مارکو آسنسیو همراه خانواده خود برای قدم زنی به بندر رفت، فلورنتینو پرز  تیم باشگاهی رئال مادرید را که آنجا بود. از دور شناخت و آن‌ها بلافاصله به سمتش دویدند.

و مادر او با التماس کردن از پرز این را خواست. که با آنها عکس بگیرد و رو به پرس گفت روزی پسرم مارکو آسنسیو بازیکن باشگاه رئال مادرید خواهد شد. و این آرزو همه ماست.

مارکو دیدار با پرز
مارکو دیدار با پرز

مارکو آسنسیو ویلمسن به کار خود بسیار جدی تر شد. و این وظیفه مهم را در خود احساس را کرد که هر طور که شد باید یک ستاره شوم.

“الگو مارکو آسنسیو ویلمسن از کودکی خود“ طرفدار تیم باشگاهی رئال مادرید بوده است. و زیندین زیدان هم بازیکن مورد علاقه مارکو بده است. که از کودکی خود پوستر زیدان و تیم رئال مادرید را به اتاق خود نصب میکرد.

وی پس از عضو شدن در تیمی باشگاهی رئال مادرید با سرمربیگری زیندین زیدان این را گفت. که باور نکردنی است که من الان زیر نظر زیندین زیدان هستم، و بسیار باعث افتخارم است. که بدون شک از وی خیلی چیز های خوبی یاد میگیرم.

“مسابقه تیم باشگاهی بارسلونا برابر تیم باشگاهی رئال مادرید بر سر انتقال وی“

در سال ۲۰۱۴ در باشگاه رئال مادرید و تیم باشگاهی بارسلونا خواهان به خدمت گیری مارکو آسنسیو ویلمسن بودند. که تیم باشگاهی بارسلونا این پیشنهاد را داد که ۱.۵ میلیون یورو با مایورکا قرار دادی را بست.

ولی چون مایورکا تمام مبلغ انتقال را قدم به قدم می خواهد. و تیم باشگاهی بارسلونا این قصد را داشت که این مبلغ را به دو قسط تقسیم کند، این دو باشگاه به اختلاف شدیدی می خورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *