ماشین های لوکس امباپه

گفته می شود امباپه یک فراری لوکس خریده است اما دلیلی وجود دارد که نمی تواند با آن رانندگی کند. سوپر ستاره ی 24 ساله ماشین های لوکس دیگری هم دارد. ورزشی نگاهی به ماشین های لوکس امباپه می اندازد.

ستاره های فوتبال وقتی به شهرت و ثروت می رسند معمولاً سلیقه های خاصی به خود می دهند. و یکی از رایج ترین آنها خرید خودروهای لوکس است.

کیلیان امباپه نیز از این ماجرا عقب نمانده و اخیراً یک فراری خریداری کرده است.

بر اساس اطلاعات مجله GQ و Actu Automobile، بازیکن فرانسوی پاریس سن ژرمن ظاهرا یا یک فراری 488 پیستا با موتور 720 اسب بخاری v8 یا یک فراری SF90 Stradale با قدرت 1000 اسب بخار را خریداری کرده است.

خرید یک فراری جدید توسط امباپه
خرید یک فراری جدید توسط امباپه

ماشین های لوکس امباپه | فراری امباپه چقدر قیمت دارد؟

مجله GQ اشاره می کند که مهاجم PSG یک فراری 488 Pista با موتور 720 اسب بخاری V8 را انتخاب کرده است. ماشینی که حدود پانصد هزار یورو قیمت دارد.

چرا امباپه نمی تواند با خودروی لوکس خود رانندگی کند؟

امباپه با وجود داشتن چندین ماشین لوکس، گواهینامه رانندگی ندارد. بنابراین او وسیله نقلیه خود را از فروشگاه فراری رانندگی نخواهد کرد.

او یکبار در مصاحبه ای توضیح داد: «این یکی از نکات منفی موفقیت زودهنگام است. من چیزهای ساده ای مانند داشتن گواهینامه رانندگی را از دست دادم.

“فکر می‌کنم همه یک گواهینامه دارند. برای بسیاری از افراد گواهینامه یک الزام است، اما برای من نبود.

“اگرچه مترادف با خودمختاری است. اما من خودم را در اوایل خودمختاری داشتم. زیرا رانندگانی برای خودم در اختیار داشتم. برای همین گواهینامه هرگز در اولویت نبوده است.”

و علیرغم اینکه امباپه اکنون 24 سال دارد، همچنان رانندگی نمی کند. حتی با وجود اینکه PSG به او پیشنهاد پرداخت هزینه برای آموزش دیدن در یک آموزشگاه رانندگی را داده است، اما او این کار را ضروری نمی داند.

مهاجم از زمان ورودش به پاریس، پیشخدمت، آشپز و راننده داشت تا او را به همه جا ببرد.

امباپه چه ماشین های لوکسی دارد؟
امباپه چه ماشین های لوکسی دارد؟

خودروهای لوکس امباپه

به گزارش وبسایت cuatro.com، مهاجم پی اس جی یک مرسدس بنز GLE کوپه، یک آئودی A6، یک مرسدس بنز کلاس V و یک رنجروور نیز دارد.

بنابراین ماشین های لوکس امباپه کلکسیونی از بهترین خودرو ها را در خود دارد. در چندین عکس که کیلیان در اینستاگرام بارگذاری کرده است، او در حال خروج از مدل های فولکس واگن مانند ID.5، ID.4 یا تیگوان و غیره دیده می شود.

با این حال، این برند آلمانی اسپانسر تیم ملی فرانسه است. بنابراین وسایل نقلیه برای این ستاره قرض داده می شود تا به اردوهای تمرینی برود.

در حال حاضر، PSG هیچ برند خودرویی را در میان حامیان خود حساب نمی کند. اما Autohero، پورتال فروش خودروهای دست دوم را دارد.

این اسپانسر در سال 2021 جایگزین رنو شد، برندی که خودروهایی را به بازیکنان قرض نمی داد. اما در عوض آنها را به کادر مربیگری و مدیریت قرض می داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *