دو طرفدار یوونتوس به دلیل رفتار نامناسب شان در جریان مصاف این تیم با پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان توسط دادگاهی در شهر پاریس محکوم شدند.
طبق گفته رسانه ها جدال پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس، که در ماه سپتامبر و در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی پی‌اس‌جی برگزار شده بود، مسابقه‌ای خبرساز بود.
پلیس فرانسه چندی بعد از مسابقه اعلام کرد که آنها چندین نفر از هواداران یوونتوس را دستگیر کرده اند که بسیاری از آنها آزاد شدند، ولی چهار نفر از آنها هنوز در بازداشت موقت هستند. امروز دادگاه کیفری پاریس دو نفر از این هواداران را به محرومیت از حضور در استادیوم‌ها و پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.
یکی از این دو هوادار ایتالیایی به جرم اجرای سلام نازی و دیگری نیز به دلیل تقلید حرکات میمون خطاب به بازیکنان سیاه‌پوست پاری‌سن‌ژرمن محکوم شد.
دادگاه کیفری شهر پاریس اعلام کرد یک هوادار ایتالیایی، که گارسون رستوران هم هست، به مدت دو سال از حضور در استادیوم‌ها کاملا منع شده است و باید جریمه ۴هزار یورویی نیز پرداخت کند. جرم این هوادار اجرای سلام نازی اعلان شده است. او چندی پیش به جرم تشویق جنایت علیه بشریت که در قانون فرانسه جرم‌انگاری شده است محکوم شد.
دیگر هوادار ایتالیایی که ۱۹ساله است به دلیل توهین نژادپرستانه به بازیکنان سیاه‌پوست پاری‌سن‌ژرمن به پرداخت ۱۵۰۰ یورو جریمه نقدی محکوم شد.
خود باشگاه یوونتوس هم بعد از دیدار ماه سپتامبر این تیم مقابل پاری‌سن‌ژرمن در پاریس رفتار گروهی از هوادارانش در این شهر را محکوم کرد و گفت تحقیقاتی در این باره انجام خواهد داد. همچنین جالب است بدانید که یوونتوس جدیدا به خاطر فساد مالی با جریمه کسر ۱۵ امتیاز در سری آ ایتالیا مواجه شده است.

raha36
25 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *