محرومیت ساپینتو به دلیل اتفاق های کرمان

محرومیت ساپینتو به دلیل اتفاق های کرمان ، با اتفاقات و درگیری های مس کرمان و استقلال تهران در ورزشگاه کرمانی ها بلاخره کمیته انضباطی ورود کرد و رای به محرومیت سرمربی تیم استقلال تهران داد.

حکم کمیته انضباطی بر علیه ساپینتو:

به گزارش سایت ورزشی ، کمیته انضباطی فوتبال در چند ساعت قبل حکم و نظر قطعی خودش را درباره بازی استقلال پیکان داد و محرومیت یک جلسه تعلیقی ساپینتو به همراه جریمه نقدی سنگین را اعلام نمود. در ادامه شما را با احکام جدید کمیته بر علیه بازیکنان مس کرمان نیز صادر شده است که شامل:

مربی تیم مس رضا یوسفی نیز به دلیل بد رفتاری در یک مقام غیر رسمی در مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیمش محکوم شد که مدت تعلیق آن نیز تا پایان فصل می باشد. همچنین جریمه 50 میلیون تومان نقدی محکوم شد. البته جریمه نقدی قابل تجدید نظر می باشد.

ولی میرزایی مربی مسی ها نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش شد و این تعلیق به مدت پایان فصل می باشد. مبلغ 26 میلیون تومان نیز جریمه شد. مبلغ جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

عمار پاکزاد نیز مربی تیم مس کرمان می باشد که به دلیل بدرفتاری در مقام رسمی و غیر رسمی و رفتار غیر ورزشی و درگیری به مدت سه جلسه از همراهی تیمش در یک جلسه محروم شد و تا پایان فصل قابلیت تعلیق دارد. این مربی به پرداخت 150 میلیون تومان محکوم شد. رای قابل تجدید نظر می باشد.

باشگاه مس نیز به دلیل سوء رفتار تیمی و مسئولیت های تضامنی در رفتار عوامل تیم به مبلغ 250 میلیون تومان جریمه نقدی شد. این رای نیز قابل تجدید نظر می باشد.

حکم کمیته انضباطی بر علیه ساپینتو

کمیته انضباطی به تخلفات تیم و اعضای استقلال اشاره کرد:

محرومیت ساپینتو به دلیل اتفاق های کرمان باعث شد تا همچنین باشگاه استقلال نیز محکومیت پیدا کند. باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت تضامنی در قابل رفتار عوامل باشگاه 200 میلیون تومان جریمه نقدی شد. این رای نیز قابل تجدید است.

ساپینتو سرمربی استقلال به دلیل بدرفتاری در مقام رسمی و تحریک عمومی در زمان خروج از محوطه زمین مسابقه، دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و یک جلسه آن تا پایان فصل تعلیق می شود. همچنین به پرداخت 200 میلیون تومان جریمه نقدی شده است. این رای نیز از لحاظ تجدید نظر مورد بررسی است.

بهزاد غلامپور نیز به دلیل بد رفتاری به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و پرداخت 100 میلیون تومان جریمه شد. کمیته انضباطی تاکید کرد که این رای نیز قابل تجدید نظر است و محرومیت ها در استیناف جای اعتراضی نخواهد داشت.

فتح الله زاده از ساپینتو حمایت کرد

ریکاردو ساپینتو به دلیل رفتار غیر ورزشی و اتفاقات بعد بازی با مس کرمان محروم شد. و در نشست خبری بعد از بازی پیکان نیز با الفاظ زشت و توهین آمیز بکار برده شده باعث شد تا کمیته انضباطی نیز از او ظرف 48 ساعت خواسته توضیحاتش را کتبی ارسال نماید. شما درباره این جرایم چه نظری دارید؟ آن را در بخش پایین درج نمایید.

mohamadnd
15 فوریه 2023

6 دیدگاه در “محرومیت ساپینتو به دلیل اتفاق های کرمان

  1. هر خارجی که اومد ایران باید به یه دلیلیاز ایران بندازنش بیرون

  2. راست میگه ساپینتو لیگ ایران جنگله یا به قول لوکادیو ایران 100 سال عقبه یا همین برانکو گفت لیگ ایران سیرکه همه ی اینا راست میگن همه ی اینا هم به دلیلی انداختنشون بیرون

  3. به جان خودم تمام تفریح ما جوونا همین فوتباله همینم دارن به گند میکشن

  4. ساپینتو راست گفت هر چه زود تر این این جنگل این سیرک تموم شه بخدا اگه عشقمون به استقلال اینا نبود لیگ مسخره دوزاری ایرانم نگاه نمیکردیم

  5. شروع شد دیگه تیم سوگولی و حکومتی ایران نتیجه نگرفته باید رو سر استقلال خراب شه حاشیه درست میکنند مربی رو محروم میکنن تا استقلال نتیجه نگیره ولی کور خوندن ما هوادارا پشت تیممون هستیم به کوری چشم اون کسایی فقط میخان تیم اسقلال رو زمین بزنند تیم استقلال به همین روند برد ادامه میده تا قهرمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *