محمد حسین زاهدی فر

بیوگرافی محمد حسین زاهدی فر به همراه سوابق کاری ایشان را در این مقاله ارائه کرده ایم. در واقع اگر بخواهیم به قضاوت های مهم این داور سرشناس اشاره کنیم. می توانیم به نیمه نهایی جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان اشاره کرد. و استقلال تهران و سپاهان اصفهان در لیگ نوزدهم و دربی 99 پایتخت بین سرخ پوشان اشاره کرد.

بیوگرافی محمد حسین زاهدی فر

زاهدی فر، در دهه 60 شمسی در شهر برازجان استان بوشهر، چشم به جهان گشود. داور جوان و مطرح بوشهری چندین سال است که در سطح اول فوتبال ایران قضاوت میکند.

حتما بخوانید: بیوگرافی علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال+ عکس با همسر

محرومیت برای محمد حسین زاهدی فر

هدایت الله ممبینی، رئیس کمیته داوران سال های پیشین فوتبال ایران در برنامه تلویزیونی اعلام کرد. و گفت، داوری بازی طلایی پوشان اصفهان و آبی های پایتخت با قضاوت زاهدی فر افتضاح بوده است. و این داور در لیگ نوزدهم به همین دلیل به مدت 5 هفته محروم شد و در کارنامه حرفه ای اش ثبت شد.

زاهدی فر، در سال 96 به دلیل عکس نگرفتن در کنار رئیس هیات فوتبال بوشهر از قضاوت مدتی محروم شد. و دور از قضاوت بود تا حدی که او را نزدیک به استعفا کرد.

این داور جوان در 41 بازی لیگ برتری در کارنامه اش 11 کارت قرمز استفاده کرده است. و 31 کارت زرد به بازیکنان داده است. محمد حسین زاهدی فر، در پایان بازی ملوان بندر انزلی و نفت مسجد سلیمان در هفته 25 لیگ دسته اول کشور مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

زاهدی فر، دارای مدرک فوق لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه های مطرح تهران است. و فعالیت داوری خود را از سال 1389 آغاز کرد و از دهه 90 شمسی به لیگ برتر ایران دست پیدا کرد.

محمد حسین زاهدی فر، داور قد بلند و خوشتیپ بوشهری لیگ برتر کشورمان روز سه شنبه 28 آذر 1401 در تهران بازی شهرآورد پایتخت بین 2 تیم استقلال تهران و پرسپولیس تهران را سوت زد. و یکی از بهترین قضاوت های خود را انجام داد و این بازی با تساوی 2 بر 2 دو تیم اول و دوم جدول به پایان رسید.

همه چیز در مورد زندگی نامه فوتبالیست ها را در سایت ورزشی بخوانید.

Hesam
24 دسامبر 2022

1 دیدگاه در “بیوگرافی محمد حسین زاهدی فر داور دربی 99 پایتخت

  1. گفته شده زاهدی فر .لیسانس الکترونیک هست .اما در این جا نوشته تربیت بدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *