محمد صلاح به رکورد گلزنی "ویژه" در لیگ برتر نزدیک شد.

محمد صلاح می گوید تبدیل شدن به برترین گلزن لیورپول در لیگ برتر یکی از خاص ترین رکوردهای دوران درخشان او در آنفیلد خواهد بود.

صلاح در حال حاضر 127 گل در لیگ برتر برای لیورپول به ثمر رسانده است . یک گل کمتر از رکورد باشگاهی رابی فاولر – و می تواند این رقم را در روز سوپر یکشنبه که منچستریونایتد از آنفیلد دیدار می کند. شکست دهد.

این مصری عاشق بازی مقابل یونایتد است. و در 11 بازی اخیر خود در این بازی 10 گل به ثمر رسانده است. که هفت گل از آن ها تنها در چهار بازی گذشته بوده است

محمد صلاح در پاسخ به سوالی که آیا او رکوردها را قبل از جابجایی بالقوه از فاولر دنبال می کند، گفت: “بله، این رکورد به خصوص، فکر می کنم، برای من واقعاً خاص است.

فکر می‌کنم وقتی آمدم، بعد از اولین فصل، 31 گل زدم و فکر می‌کردم می‌خواهم بهترین گلزن لیورپول در لیگ برتر باشم.

این یکی از انگیزه‌های من بود. هر روز بیدار می‌شدم و می‌خواستم این رکورد را بشکنم.

“برای من، این قرار است خاص باشد. شماره یک بودن برای حرفه من در لیورپول خاص خواهد بود. بله، این چیزی است که من واقعا دنبالش بوده ام.”

صلاح که برای ششمین بار در دوران حرفه ای خود در لیورپول به 20 گل در یک فصل رسیده است. افزود: فکر می کنم شاید زمانی که 15 و 20 گل زدم بیشتر به این عدد نگاه کردم.

مطمئن نبودم چند فصل اینجا باشم، چون اولین فصل من بود و بعد از چند فصل شکستن این رکورد طول می‌کشد. اما اگر بعد از شش فصل آن را بشکنید، این یک چیز عالی و چیزی است. که بسیار به آن افتخار خواهم کرد.”

محمد صلاح: شکستن رکورد در لیورپول بسیار بزرگ است

صلاح بهترین بازیکن آفریقایی در تاریخ لیگ برتر است و همچنین بهترین گلزن تاریخ لیورپول در رقابت های اروپایی است.

این مهاجم گفت که احساس می کند تبدیل شدن به بهترین گلزن لیورپول در لیگ برتر بزرگتر از حفظ رکورد اروپایی برای قرمزها خواهد بود. و اصرار دارد که نقاط عطف شخصی جایگزینی برای برنده شدن نقره نیست.

منصفانه بگویم، تا زمانی که به عنوان یک تیم به چیزی برسیم که برای من مهم ترین چیز است.

من نمی خواهم در یک تیم کوچکتر باشم و تنها کسی باشم که رکوردها را می شکند. در باشگاهی مانند لیورپول چیزی [که] بزرگ است.”

کلوپ: لیورپول و منچستریونایتد دربی است

یورگن کلوپ
یورگن کلوپ

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می گوید بازی مقابل منچستریونایتد برای او دربی است.

قرمزها در سوپر یکشنبه میزبان منچستریونایتد هستند. در دیداری که اگر بخواهند امیدهای خود را در جمع چهار تیم برتر زنده نگه دارند، دیداری ضروری به نظر می رسد.

کلوپ فکر می کند که این چیزی بیش از یک بازی بزرگ بین دو رقیب بزرگ فوتبال انگلیس است. و اصرار دارد که میهمانان همچنان در جستجوی قهرمانی لیگ برتر هستند.

کلوپ به جف شریوز از اسکای اسپورت گفت: صادقانه بگویم این برای من دربی است.

“در واقع در طول سال‌های [اخیر] واضح است، بدیهی است که دقیقاً در حدی که آنها می‌خواستند کار نکرد، اما با آوردن اریک ده هاگ به بازی – و شما فقط باید به تیم آنها نگاه کنید. بالاخره با هم بود

من فکر می کنم برای هر دو [تیم] تقریباً بیش از سه امتیاز ارزش دارد، فقط به این دلیل که می دانم یونایتد آنها هنوز 100 درصد در مبارزه برای قهرمانی در لیگ هستند، قطعاً – احتمالاً همه این را می دانند.

“و بله، برای ما، البته، فوق العاده است، همچنین فوق العاده مهم است، زیرا می خواهیم قدم بعدی را برداریم تا به منطقه مناسبی که می خواهیم باشیم نزدیکتر شویم.

“البته، من فکر می کنم که ما می توانیم این کار را انجام دهیم، اما باید آن را ثابت کنیم. این موضوع در مورد من نیست که بگویم می توانیم آن را انجام دهیم – بین حرف های من و نتیجه واقعی کار زیادی وجود دارد.

من همیشه اهمیت کامل این بازی را هر زمان که آنها را بازی می کردیم احساس می کردم.”

Pooria
5 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *