رامین رضاییان در بغل بازیکن آمریکایی

مدافع آمریکا هنوز با رامین در تماس است ، بازی آمریکا و ایران در رقابت های جام جهانی 2022 قطر بسیار دیدنی و جذاب و تلخ بود. بازیکنان تیم ملی که با یک مساوی می توانستند برای اولین بار به دور بعد جام جهانی از گروه خود صعود کنند. اما در کمال ناباوری به تیم ایالات متحده آمریکا باختند.

عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا:

در چارچوب رقابت های جام جهانی قطر 2022 تیم ملی آمریکا در آخرین بازی با ایران روبروی هم قرار گرفتند. ایران که در گروه خودش در برابر انگلیس با باخت سنگین متوقف شد. اما در مقابل تیم ملی ولز توانست با دو گل پیروز شود. امید یوزهای ایرانی به بازی آخر در مقابل آمریکا بود که تنها با یک مساوی می توانستند شگفتی بیافریند. اما در کمال ناباوری تیم ملی از آمریکا شکست خورد. با حذف تیم ملی رامین رضاییان یکی از بازیکنان غیور ایرانی با گریه هایش خبرساز شد. در پایان بازی آنتونی رابینسون بازیکن آمریکایی رامین را در آغوش گرفت و جام جهانی را خاطره ساز کرد.

رامین رضاییان در بغل بازیکن آمریکایی:

رضاییان بازیکن ملی پوش تیم ایران که بعد از شکست در برابر تیم آمریکا اشک ریخت و از حذف تیمش ناراحت شد. بازیکن آمریکایی در این صحنه احساساتی شد و او را در آغوش گرفت. با اینکه ایران و آمریکا همیشه تنش های سیاسی و اجتماعی زیادی دارند و این بازی نیز به نوعی یک بازی سیاسی محسوب می شد، اما این دوستی ها در پایان بازی خودش نشان دهنده علاقه و اهمیت مردم دو کشور بهم دیگر است. هردو تیم شانس صعود داشتند و ایران متاسفانه با عملکرد بد خودش در این مسابقه حذف شد.

تیم ملی آمریکا در این مسابقه با تک گل مسابقه پیروز شد و صعود تیمش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد. زمانی که سوت داور در پایان مسابقه زده است. اشک های رامین رضاییان شکار خبرنگاران و عکاسان شد. این صحنه در دنیای فوتبال بسیار دیدنی و احساسی بود و قلب هر بیننده ای را به درد می آورد. در این لحظه رابینسون به سوی رضاییان رفت و با آغوش گرفتنش به او دلداری می داد. این صحنه یکی از جذاب ترین و ماندگار ترین لحظات جام قطر بود.

رامین رضاییان در بغل بازیکن آمریکایی

 

مصاحبه رابینسون درباره صحنه احساسی جام جهانی:

این بازیکن و مدافع آمریکا هنوز با رامین در تماس است ، او امروز در یک مصاحبه باین داشت که آن لحظات احساسی با رامین را فراموش نمی کند و  بیان داشت که هنوز بعد از جام جهانی با رامین رضاییان تلفنی صحبت کردم و در تماس هستم.

دفاع چپ آمریکا در یک مصاحبه با گاردین بیان داشت که: من زمانی که رامین را در ورزشگاه الثمامه دیدم و گریه هایش را مشاهده کردم. به او گفتن تو باعث افتخار مردم و کشور و خانواده ات هستید. تو باعث غرور آنها هستید. برای من اصلا مهم نبود که آمریکایی هستم و او اهل ایران است. من برای یک بازیکن و مردی که 90 دقیقه در برابرمان بازی کرد احترام قائلم.

رامین حتی بعد از این صحنه در بیرون از زمین به تلفن بنده پیام داد و تماس تلفنی میان ما برقرار شد. من بازیکنان تیم ملی ایران را تحسین می کنم. آنها عملکرد بی نظیر و تلاش جنگندگی فوق العاده ای داشتند. آنها برای کشور خود از جان مایه می گذارند و حتی تماس تلفنی ما بعد از جام جهانی نیز برقرار است.

مصاحبه رابینسون درباره صحنه احساسی جام جهانی

تیم ملی ایران با شکست در برابر انگلیس و آمریکا با اینکه توانستند ولز را ببرند اما در جایگاه سوم جدول ایستادند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود نکردند. انگلیس به عنوان تیم اول و آمریکا به عنوان تیم دوم از این گروه به مرحله بعدی صعود کردند.

 

در ادامه می توانید ببینید:

ایا تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی حذف شد

mohamadnd
4 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *