مدت زمان مصدومیت محمد صلاح تأیید شد

صلاح در میانه راه تساوی 2-2 مصر مقابل غنا از بازی خارج شد. با اعلام مصر، مدت زمان مصدومیت محمد صلاح تأیید شد.

مدت زمان مصدومیت محمد صلاح

به گزارش ورزشی، اتحادیه فوتبال مصر تایید کرد که صلاح چه مدت دور از میادین خواهد بود. مصر تایید کرده است که محمد صلاح، وینگر این تیم خوشبختانه آسیب دیدگی طولانی‌مدتی نخواهد داشت. اما همچنان برای بهبودی نیاز به مدتی استراحت روی نیمکت تیم خواهد داشت.

صلاح در میانه راه تساوی 2-2 مصر مقابل غنا در جام ملت های آفریقا لنگ لنگان از زمین خارج شد.  یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول اعلام کرد که از دیدن این بازیکن 31 ساله که بخاطر مصدومیت از زمین خارج شد، ناراحت است.

مصر اکنون تشخیص داده است که صلاح دچار کشیدگی عضله خلفی است که او را برای دو بازی بعدی تیمش از میادین دور نگه می‌دارد.

در این بیانیه آمده است: عکسبرداری با اشعه ایکس که محمد صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر انجام داد، نشان داد که او از ناحیه عضله خلفی دچار کشیدگی شده و دو بازی بعدی این تیم در جام ملت های آفریقا را از دست خواهد داد. در صورت صعود مصر به مرحله‌ی بعد، در مرحله یک هشتم می‌تواند تیمش را همراهی کند.

صلاح چه موقع می‌تواند بازی کند؟

صلاح چه موقع می‌تواند بازی کند؟

دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی مصر، در صورت کسب سهمیه، بین 27 تا 29 ژانویه برگزار خواهد شد. اما صلاح فقط برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی در 2 تا 3 فوریه آماده خواهد بود.

مصر در حال حاضر پس از تساوی دو بازی اول خود در این تورنمنت در رده دوم گروه B قرار دارد و نمی‌تواند صدر نشین شود. حریف کیپ ورد در حال حاضر با 6 امتیاز از 6 امتیاز ممکن، به مرحله بعد صعود کرده است.

اگر مصر نتواند کیپ ورد را شکست دهد، آنها می توانند مقام دوم را به غنا یا موزامبیک از دست بدهند و سپس فقط امید به صعود به عنوان یکی از تیم‌های سوم داشته باشند. در این حالت، شانس خوبی خواهند داشت. اما در هر صورت آنها در تلاش برای صعود بی دردسر هستند.

اگر مصر حذف شود، صلاح در پایان این ماه به لیورپول باز می گردد. چنین جدول زمانی مصدومیت او را از دیدار با چلسی در 31 ژانویه محروم می‌کند و او را در رقابتی با زمان برای ریکاوری برای سفر به آرسنال در 4 فوریه قرار می‌دهد.

Pooria
20 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *