مدیر جدید منچستریونایتد؛ انتخاب تاریخی شیاطین سرخ معرفی شد

در راستای تغییر و تحولات مالکیتی و مدیریت شیاطین سرخ با حضور سر جیم رتکلیف، اکنون مدیر جدید منچستریونایتد معرفی شده است. یک انتخاب تاریخی برای شیاطین سرخ!

مدیر جدید منچستریونایتد

به گزارش وب سایت «ورزشی»، منچستریونایتد انتصاب عمر برادا را به عنوان مدیرعامل جدید تایید کرد. منچستریونایتد، مدیر عملیات فوتبال منچسترسیتی را دزدید! برادا یکی از چهره های کلیدی در موفقیت سیتیزنز بود و پیش از این برای بارسلونا کار می‌کرد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که کمپانی INEOS نقش کلیدی در قرار ملاقات‌ها داشته است.

منچستریونایتد انتصاب عمر برادا، سرمربی سابق منچسترسیتی را به عنوان مدیرعامل جدید خود تایید کرد.

عمر برادا پیش از این سابقه کار در بارسلونا را نیز در کارنامه دارد. او در نهایت تصمیم گرفت پست خود را به عنوان مدیر عملیات فوتبال در گروه فوتبال سیتی ترک کند.

مدیرعامل قبلی منچستریونایتد، ریچارد آرنولد، در ماه نوامبر باشگاه را ترک کرد. درست زمانی که گروه INEOS سر جیم رتکلیف 25 درصد از سهام باشگاه را خریداری کرد. جانشین او اکنون تایید شده است. اگرچه شیاطین سرخ اضافه کردند که پاتریک استوارت، موقتاً تا زمان تعیین تاریخ شروع به کار برادا، بر سمت خود باقی خواهند ماند.

در بیانیه منچستریونایتد آمده است: «منچستریونایتد خوشحال است که عمر برادا را به عنوان مدیرعامل جدید خود منصوب اعلام کند. باشگاه مصمم است که فوتبال و عملکرد در زمین را در رأس همه برنامه‌ها قرار دهد. انتصاب عمر نشان دهنده اولین قدم در این سفر است.

عمر برادا، از موفق‌ترین مدیرهای فوتبالی اروپا

عمر برادا، از موفق‌ترین مدیرهای فوتبالی اروپا

عمر به عنوان یکی از باتجربه‌ترین مدیران فوتبال در رأس فوتبال اروپا، مهارت‌های فراوانی در فوتبال و تجارت دارد. او رزومه کاری موفق و اشتیاق بالا برای ایجاد تغییرات در باشگاه دارد. او در حال حاضر به عنوان رئیس خدمت می‌کند. افسر عملیات فوتبال برای گروه فوتبال سیتی که بر 11 باشگاه در پنج قاره نظارت دارد و قبل از آن، نقش‌های مدیریتی در بارسلونا داشت.

«این جاه طلبی ما است که دوباره منچستریونایتد را به عنوان یک باشگاه قهرمان و مدعی بازیابی کنیم. ما خوشحالیم که عمر برای کمک به دستیابی به این هدف به ما ملحق می‌شود، تا بار دیگر، هواداران یونایتد، به قول مت بازبی، پرچم قرمز برافراشته را قله فوتبال انگلیس، اروپا و جهان ببینند.

تاریخ شروع عمر در زمان مناسب اعلام خواهد شد؛ در این مدت، پاتریک استوارت به عنوان مدیرعامل موقت به کار خود ادامه خواهد داد.»

Pooria
21 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *