مذاکرات ناپولی‌ با مربی سرشناس آغاز شده‌است

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، می‌گوید که مذاکرات ناپولی‌ با مربی سرشناس آغاز شده‌است. آنتونیو کونته، انتخاب بعدی ناپولی است.

مذاکرات ناپولی‌ با مربی سرشناس آغاز شده‌است

به گزارش “ورزشی“، آنتونیو کونته شانس بالایی برای سرمربی‌گری ناپولی‌ دارد. همه‌ی منابع معتبر در ایتالیا خبر داده‌اند که این مربی ایتالیایی عملاً با قراردادی 8 میلیون یورویی در سال با این باشگاه توافق کرده‌است.

قرارداد او در استادیوم مارادونا به بازیکن سابق ناپولی‌ این امکان را می‌دهد تا پردرآمدترین مربی سری A بشود.

دی لورنتیس بعد از ظهر امروز در یک رویداد علیه نژادپرستی در ترنتولا دوسنتا برای اولین بار در مورد مذاکرات با کونته صحبت کرد. او همچنین از مهلت 10 روزه‌ی مذاکرات سخن گفت.

دی لورنتیس گفت: “10 روز آینده پس از انجام همه ارزیابی‌های لازم، برای تصمیم‌گیری صرف خواهد شد. نباید به احساسات توجه زیادی کنیم. بلکه باید با عدالت در انتخاب مربی جدید عمل کنیم.”

مهلت 10 روزه مذاکرات با کونته

مهلت 10 روزه مذاکرات با کونته

بر اساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، ناپولی در مذاکرات با سرمربی سرشناس ایتالیایی خود پیشرفت خوبی داشته‌است. در همین راستا، جیووانی مانا به عنوان مدیر ناپولی‌ در یک جلسه جدید که امروز یا فردا برگزار می‌شود، به مذاکرات با این مربی ادامه می‌دهد.

کونته از زمان ترک تاتنهام با توافق دوجانبه در مارس 2023، بدون تیم بوده‌است. او چهار بار به عنوان مربی، سه بار در یوونتوس و یک بار در اینتر به قهرمانی رسیده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *