مسابقه اینترمیامی و النصر برگزار می‌شود / ملاقات دوباره‌ی مسی و رونالدو

مطابق شایعات مسابقه اینترمیامی و النصر برگزار می‌شود. اینتر میامی در جام فصل ریاض به مصاف تیم های الهلال و النصر خواهد رفت. در این پست از ورزشی درباره‌ی ملاقات دوباره‌ی مسی و رونالدو می‌خوانید.

مسابقه اینترمیامی و النصر برگزار می‌شود

مسابقه اینترمیامی و النصر برگزار می‌شود

مسی و رونالدو برای اولین بار از ژانویه 2023 به مصاف هم خواهند رفت. اینتر میامی برای دیدن توقف در السالوادور، عربستان سعودی و هنگ کنگ در طول تور پیش فصل

این خبر سه هفته پس از آن منتشر می شود که میامی در ابتدا گزارش‌های مربوط به حضور در مسابقات را تکذیب کرد

لیونل مسی با اینتر میامی در جام فصل ریاض با الهلال و النصر یک بار دیگر به مصاف کریستیانو رونالدو خواهد رفت.

تیم لیگ آمریکا، روز دوشنبه 9 بهمن، بازی دوستانه‌ی خود را با النصر در کینگدوم آرنا ریاض برگزار می‌کند. سپس سه روز بعد به مصاف الهلال می‌رود.

این یک فرصت بزرگ دیگر برای ایجاد روابط پایدار با طرفداران پرشور است. خاویر آسنسی، مدیر ارشد بازرگانی اینتر میامی گفت: ما از ارتباط با حامیان جدید در عربستان سعودی هیجان زده هستیم. همچنین امیدواریم مردم در سراسر جهان برای دیدن دو مسابقه رویایی مانند این‌ها به ورزشگاه بیایند.

این مسابقات آزمون‌های مهمی را برای تیم ما به همراه خواهد داشت که با نزدیک شدن به فصل جدید برای ما مفید خواهد بود. کریس هندرسون، مدیر ارشد فوتبال و مدیر ورزشی، اضافه کرد: ما خوشحالیم که گروه ما این شانس را دارد که مقابل تیم‌های با کیفیتی به اندازه الهلال و النصر به میدان برود.

این اعلامیه تنها سه هفته پس از انکار اینترمیامی در حضور این تیم در جام فصل آینده ریاض منتشر شد. وای، این دو بازی دوستانه به عنوان بخشی از تور بین المللی پیش فصل اینتر میامی که شامل توقف هایی در السالوادور، عربستان سعودی و هنگ کنگ می شود، انجام می‌شود.

مسی و رونالدو برای اولین بار از ژانویه 2023، زمانی که پاری سن ژرمن مقابل ستاره‌های عربستان قرار گرفت، مقابل یکدیگر بازی کردند. هر دو بازیکن قبل از پیروزی 5-4 پی اس جی بر تیم رونالدو گلزنی کردند. این دو بازیکن در مجموع 36 بار هم با باشگاه و هم در تیم ملی به مصاف هم رفته اند. مسی با 16 پیروزی، 9 تساوی و 10 باخت از حریف پرتغالی خود بالاتر است.

Pooria
12 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *