مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به خانه بازگشت

برای مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر هیچ‌جا خانه نمی‌شود! مسن‌ترین بازیکن با شرایط روحی و فنی به فولاد خوزستان بازگشت.

مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به خانه بازگشت

به گزارش وب سایت «ورزشی»، لوسیانو پریرا مهاجم کهنه‌کار و باتجربه برزیلی تجربه سال‌های زیادی در فوتبال ایران دارد. او پیراهن تیم‌های مختلفی را به تن کرده است. حالا در سال‌های پایانی فوتبالش، او بار دیگر به فولاد خوزستان برگشته است.

شیمبا با فولاد خوزستان به فوتبال ایران معرفی شد. او در دو مقطع برای این تیم بازی کرد. بازی های او خاطرات بسیار خوبی در دل هواداران قرمزپوشان اهوازی به جای گذاشته است. همین مسئله و همچنین شرایط فنی خوب او، مقدمات بازگشتش در نقل و انتقالات زمستانی برای سومین بار در رنگ‌های فولاد را فراهم کرد.

از فسخ قرارداد در رفسنجان، تا بازگشت به خانه

از فسخ قرارداد در رفسنجان، تا بازگشت به خانه

مهاجم باتجربه برزیلی در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان به میدان رفت. اما پس از فسخ قرارداد خود با نارنجی‌پوشان با پیشنهاد فولاد مواجه شد. از آنجایی او تعلق خاطر زیادی به این تیم لیگ برتری دارد، پیشنهاد تیم جنوبی را پذیرفت. عصر سه‌شنبه بعد از حدود 1.5 سال دوباره در اهواز برای فولاد به زمین مسابقه رفت.

پریرا در جریان بازی فولاد برابر ملوان انزلی در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی برای تیم اهوازی به میدان رفت و عملکرد شایسته‌ای داشت. این مهاجم برزیلی از زمان حضور در زمین در حالی که تیمش یک بر صفر از حریف عقب بود، با بازی خوب در خط حمله توانست موجب ایجاد چند موقعیت برای فولادی‌ها شود.

او حتی در یک صحنه خطرسازتر هم نشان داد و با یک قیچی برگردان زیبا دروازه ملوان را تهدید کرد. اما در نهایت موفق به گلزنی نشد.

با همه این تفاسیر مشخصا شیمبا در فولاد به عنوان تیمی که در آن سابقه زیادی دارد، به خوبی جای خواهد گرفت. عملکردی که او عصر سه‌شنبه از خود به نمایش گذاشت حاکی از آمادگی بدنی و روحی او در 40 سالگی است.

Pooria
28 فوریه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *