مسی برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا برای دومین بار موفق به دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شد. وی این موفقیت را مدیون همراهی مردمان کشورش آرژانتین و همراهی خانواده اش دانست. مسی از اسکالونی و هم تیمی هایش به طور ویژه قدردانی کرد.

مسی برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا

وی بعد از دریافت جایزه ،قهرمانی در جام جهانی را شگفت انگیز ترین اتفاق کل دوران فوتبالی اش دانست.
کاندیداهای پروپاقرص این جایزه کیلیان امباپه و کریم بنزما بودند اما در این میان مسی توانست آخرین مهمترین جایزه مراسم دبست ۲۰۲۲ را دریافت کند.
مسی ستاره آرژانتینی موفق شد در کمتر از دو ماه پیش همراه با تیم ملی کشورش یعنی آرژانتین فاتح جام جهانی شود. این رویداد بزرگترین برگ برنده او برای فتح این جایزه شد.
مجری این برنامه جانی این فانتینو بود که نام مسی را به عنوان برنده جایزه ان سال از گردونه درآورد.
مسی در میان تشویق حاضرین برای دریافت جایزه روی سن آمد. حضور مسی روی سن بسیار احساسی بود و اشک خیلی از حاضرین را درآورد. البته نه تنها در مراسم بلکه انبوهی از مردم آرژانتین منتظر این اتفاق تاریخی بودند.

سخنرانی بهترین بازیکن سال فیفا مسی

وی پس از دریافت جایزه از دست رئیس فدراسیون جهانی فوتبال یک سخنرانی کوتاه انجام داد. بسیاری از افراد منتظر صحبت های مسی در این مراسم بودند.
متن سخنرانی مسی بدین شرح است:
بسیار شگفت انگیز است من به همراه کریم بنزما و کیلیان امباپه سال فوق‌العاده‌ای را در پی اس جی پشت سر گذاشتیم.
حضورم در اینجا و برنده شدن به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا یک افتخار بزرگ برای من است.
مسی در ادامه به تشکر از تمام هم تیمی های خود در تیم ملی آرژانتین پرداخت و آنها را به عنوان مهره اصلی برای قهرمانی در جام جهانی قطر دانست. وی افزود بدون هیچ شکی باید از هم تیمی هایم و لیونل اسکالونی نهایت قدردانی را بکنم. این یک واقعیت است که اگر آنها نبودند من هم اینجا نبودم پس به همه بازیکنان و کل اعضای تیم ادای احترام دارم چرا که ما در کنار هم توانستیم این کار بزرگ را به سرانجام برسانیم.
برای مسی قهرمانی در جام جهانی رویایی بود که کائنات برای او رقم زد و همین اتفاق باعث شد جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را دریافت کند.
در همین راستا در بخش های دیگری از صحبت های مسی با اشاره به این موفقیت بزرگ این چنین گفت. من در نهایت به آرزویی رسیدم که سال‌های بسیاری برای رسیدن به آن تلاش کردم. باید بگویم این شگفت انگیز ترین اتفاق زندگی حرفه ایم بوده است. همچنین افراد بسیار کمی به این موفقیت دست میابند و من فکر می‌کنم به اندازه کافی خوش شانس بودم که یکی از آنها باشم.

علت موفقیت مسی در جام جهانی از زبان خودش

مسی برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در بخش‌های پایانی صحبت‌های خود اینگونه بیان کرد. من می خواهم از خانواده ام از صمیم قلب تشکر کنم چرا که اگر حمایت‌های آنها نبود الان اینجا نبودم. از مردم کشورم آرژانتین کمال تشکر را دارم آنها مردمانی قدرشناس هستند و در موفقیت همراه ما بودند. خوشحالم که این موفقیت فوق العاده برای مدت‌های طولانی در خاطره‌ها و یاد مردم جهان و به خصوص مردم آرژانتین باقی خواهد ماند. لازم به ذکر است که این اعجوبه فوتبال جهان در میان انبوه هوادارنش در آرژانتین حضور یافت. وی در آنجا هم پس از رونمایی از جام جهانی به سخنرانی پردخت. اینکه مسی موفقیت خود را مدیون مردم کشورش میداند نشان از میهن پرستی او می باشد. باید به این نکته توجه داشت که برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن سال فیفا و جهان باید مردمی نیز بود. مسی همواره لایق بهترین بازیکن است.

 

 

Hesam
4 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *