مسی جواب تبریک نداد

مسی جواب تبریک نداد ، سرجی روبرتو همبازی قدیمی لیونل مسی در باشگاه بارسلونا از یک گفتگوی متنی یک طرفه با ستاره آرژانتین خبر داد. او گفت مسی جواب تبریک نداد.

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

مسی جواب تبریک هم بازی بارسلونایی خود را نداد

به گزارش سایت “ورزشی” سرخی روبرتو بازیکن بارسلونای اسپانیا اعتراف نمود که بعد از قهرمانی آرژانتین در رقابت های جام جهانی 2022 قطر به هم تیمی سابق خودم یعنی لئو مسی تبریک گفتم ولی هیچ پاسخی از سوی او دریافت نکرده ام و این برایم کمی عجیب است.

مسی بعد از اینکه نقش زیادی را در قهرمانی تیم ملی کشورش در رقابت های جام جهانی قطر ایفا کرد. کالا به گفته مفسران فوتبال بهترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا شناخته می شود.

مسی جواب تبریک هم بازی بارسلونایی خود را نداد
مسی جواب تبریک هم بازی بارسلونایی خود را نداد

صحبت های روبرتو درباره همبازی سابقش

حتی بعد از قهرمانی کشور لئو مسی در جام جهانی در خیابان های کاتالونیا اسپانیا نیز به افتخار مسی که مردم واقعا او را دوست دارند. جشن گرفته شد. اسطوره تیم بارسلونا با جدایی اش در سال 2021 هنوز هم در کاتالونیا محبوبیت دارد. هواداران از این بابت خوشحال هستند که مسی بلاخره به آرزویش رسید و تنها جامی را که کسب نکرد حالا در سال 2022 کسب نموده است.

سرخی روبرتو در صحبت های با خبرگزاری RAC1 گفت که بعد از فینال قطر به مسی پیام ارسال کردم و حتی اعتراف نمودم که دوست دارم به نیوکمپ بازگردی.

لئو مسی پاسخ تبریک سرخی روبرتو را نداد!

سرخی گفت حتی اگر اسپانیا قهرمان نشد. من دوست داشتم تیم مسی قهرمان جام شود و واقعا از این بابت خوشحالم. من به مسی تبریک ام را گفتم. او البته هنوز پاسخ مرا نداده است. من واقعا دوست دارم مسی به کاتالان برگردد. ولی خب بازگشت او بسیار سخت و پیچیده است. در خبرها خواندم که او دوست دارد دوباره با پاری سن ژرمن تمدید کند. البته من باهاش صحبتی نکردم. ولی مطمئن هستم که او هیچ باشگاه دیگری را به اندازه بارسلون دوست ندارد. قطعا بارسلونا عشق دوران کودکی اش است.

مسئولان PSG مسی را برای دو فصل آینده می خواهند و به دنبال عقد قرارداد جدید با لئو هستند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *