مسی در سیتی انتقال جذابی که بارتومئو خراب کرد

مسی در سیتی ، لئو مسی ستاره دنیای فوتبال به نقل از نشریه اتلتیک قصد داشت که بعد از ترک بارسلون به منچسترسیتی ملحق شود. مخالفت رئیس وقت بارسا جلوی این انتقال گرفته شد.

مسی در سیتی | انتقال جذابی که بارتومئو خراب کرد

به گزارش سایت “ورزشی” بعد از اینکه مسی از بارسلونا جدا شده است همچنان نامش با کاتالان گره خورده است. مدیران بارسایی حالا از این ستاره بزرگ آرژانتین به عنوان یک اهرم مذاکرات و تعامل استفاده می نمایند.

خوان لاپورتا رئیس فعالی بارسلونا نیز هر وقت حس کند تحت فشار است اهرم کارامد خودش را به کار خواهد گرفت و آن تلاش برای بازگشت لئو مسی به نیوکمپ است.

مسی در سیتی؛ انتقال جذابی که بارتومئو خراب کرد
مسی در سیتی

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

ستاره بزرگ دنیای فوتبال

ستاره بزرگ دنیای فوتبال تقریبا 17 ماه است که دیگر در باسلونا حضو ندارد. مدیران باشگاه کاتالان از احتمال بازگشتش برای پیشبرد هدف ها و سیاست های خود استفاده می نمایند. پل بولاس خبرنگار نشریه اتلتیک که خبرهای باشگاه بارسلونا را پوشش می دهد امروز گفت سرنوشت مسی این روزها به جای پاریس می توانست در منچستر برای پپ گواردیولا رخ دهد. مدیریت قبلی بلوگرانا باعث شد که او در پاریس به سر برود.

مسی ستاره بزرگ دنیای فوتبال
مسی ستاره بزرگ دنیای فوتبال

 

مسی در سیتی انتقال جذابی که بارتومئو خراب کرد

خبرنگار نیز مدعی این شد که زمانی مسی در پایان فصل 2019-2020 قرار داشت. بوروفاکسی به دفتر بارتومئو رئیس وقت بارسلونا ارسال شد و قصد داشت که ترک بلوگرانا را انجام دهد. هدف اصلی او پیوستن به منچستر سیتی بوده است. مسی با پپ گواردیولا تماس گرفت و مدیران سیتی نیز در حال یک تنظیم قرارداد رسمی برای ارائه بوده اند. مخالفت رئیس وقت بارسا با تصمیم لئو مسی باعث شد تا انتقالش به سیتی و بازی دوباره اش زیر نظر پپ منتفی شود و در نهایت از پاریس سر در آورد.

انتقال مسی به لیگ جزیره
انتقال مسی به لیگ جزیره

سخن پایانی مقاله مسی در سیتی

طرفداران لیگ جزیره خیلی دوست داشتند که این بازیکن افسانه ای دنیا در تیم سیتی در کنار یک سرمربی بزرگ توپ بزند. حالا باید ببینیم که در آینده نزدیک این اتفاق رخ می دهد.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
11 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *