مسی درباره امباپه گفت که من با او مشکلی ندارم و مطمئنم که او نیز مشکلی نخواهد داشت.

لیونل مسی طی مصاحبه ای با اشاره به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بیان کرد: «بارها گفتم که خدا این قهرمانی را به من هدیه کرد. من همیشه این احساس را داشتم و احساسم نیز خیلی قوی بود. گمان می‌کنم لحظه‌ای که خدا انتخاب کرد بهترین لحظه زندگیم بود. این بهترین پایان برای من بود، قهرمانی ما در بهترین حالت خودش رخ داد.
او همچنین درباره احتمال حضورش در جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: با توجه به سن و سالم این کمی سخت است اما تا آن موقع زمان زیادی باقی مانده و تصمیم‌گیری هنوز خیلی زود است. من ورزش فوتبال را دوست دارم و تا زمانی که بتوانم و سالم باشم ادامه خواهم داد و از آن لذت خواهم برد.
این کاپیتان تیم ملی آرژانتین در ادامه با اشاره به اینکه با امباپه در مورد فینال جام جهانی صحبت نمی‌کند، گفت: بدیهی است که هیچکس نمی‌خواهد بحث فینال قطر را پیش بکشد و درباره اش حرف بزند. من نیز در فینال جام جهانی شکست خوردم و درباره آن حرف نزدم. من مشکلی با کیلیان امباپه ندارم و مطمئنم او نیز با من مشکلی نخواهد داشت.
چرا مردم می‌خواستند که تو قهرمان شوی؟ این پرسشی بود که بازیکن تیم پاری‌سن ژرمن به آن اینگونه پاسخ داد: مردم تلاش من را برای رسیدن به هدفم می‌دیدند. من تجربه زیادی با تیم ملی آرژانتین دارم و به نظر مردم خیلی غیرمنصفانه بود اگر که قهرمان نمی‌شدم. تا پیش از این خیلی از روزنامه‌ها از عملکردم در تیم ملی انتقاد و بدگویی می‌کردند اما اکنون برای آنها هیچ بهانه‌ای باقی نمانده است. خدا را شکر که مردم من را دوست دارند.
ستاره سابق تیم بارسلونا در ادامه این را هم افزود: من به کاری که می‌کنم ایمان دارم. قهرمانی جام جهانی نهایت راه فوتبال است و خوشحالم که به این افتخار دست پیدا کردم.

raha36
13 فوریه 2023

3 دیدگاه در “مسی راجب خداحافظی و اختلافش با امباپه صحبت کرد

  1. من یگی از طرفدار های قدیمی مسی ام امیدوارم جام جهانی بعدی هم باشه هر چند که امکانش صفر است ولی کاشکی بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *