مسی فقط این جام را کم دارد

مسی فقط این جام را کم دارد ، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کُنمبول) جناب آقای دومینگز اعتقاد دارد که مسی فقط جام لیبرتادورس را در کارنامه ورزشی خودش کم دارد.

لیونل مسی جام لیبرتادورس را در کارنامه ورزشی خود ندارد

به گزارش سایت “ورزشی” لئو مسی در فوتبال اروپا به همه افتخارات فوتبالی خودش در تیم بارسلونا رسیده است. لئو قصد دارد تا در تیم PSG نیز برای نخستین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود.

لیونل مسی
لیونل مسی

از لحاظ جایزه های فردی نیز او کاملا شگفت انگیز است. مسی چند سال قبل در تیم ملی آرژانتین ناکام بود. او همیشه مورد انتقادات زیادی توسط رسانه های آرژانتین و حتی خودش شخص مارادونا قرار گرفت. در دو سال اخیر اما با قهرمانی در کوپا آمه ریکا و جام جهانی همه نگاه ها را به سوی خودش معطوف کرده است. مسی فقط این جام را کم دارد

لیونل مسی جام لیبرتادورس را در کارنامه ورزشی خود ندارد
لیونل مسی جام لیبرتادورس را در کارنامه ورزشی خود ندارد

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

الخاندرو دومینگز گفت: مسی فقط این جام را کم دارد

رئیس کُنمبول که اهل کشور پاراگوئه است، اعتقاد دارد که لئو مسی ستاره افسانه ای دنیای فوتبال باید در باشگاه های آمریکای جنوبی حاضر شود و در جام لیبرتادورس به میدان رود.

او گفت: مسی واقعا فوتبالیست بی نظیری است و در فوتبال هیچیزی کم ندارد. حالا من معتقدم که او می تواند افتخارات جدیدی در دنیای فوتبال را بدست آورد. برای این افتخار باید به فوتبال آمریکای جنوبی بیاید.

مسی فقط این جام را کم دارد
مسی فقط این جام را کم دارد

او می تواند در جام لیبرتادورس نیز بازی کند و این تنها جام باشگاهی مهم است که در کارنامه لئو مسی نیست. در زمان اهدای مدال قهرمانی جام جهانی از مسی درخواست کردم که در لیبرتادورس بازی نماید.

مسی در دوران پرافتخار فوتبالی قرار دارد که قطعا جزو اسطوره های فوتبال در آینده خواهد شد.

مسی بعد از اتمام تعطیلات حالا به تمرینات پی اس جی بازگشته و امشب نیز در مقابل آنژه در پارک دو پرنس به زمین مسابقه می رود. در حالی که هیچ جشن قهرمانی برای او در تیم برنامه ریزی نشده است. مسی فقط این جام را کم دارد

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
12 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *