مسی نیمار امباپه کنارهم بعد از جام جهانی

مسی نیمار امباپه کنارهم بعد از جام جهانی ، سفر روز یکشنبه پاری سن ژرمن به رن اولین باری است که سه ستاره اصلی این تیم یعنی مسی، نیمار امباپه بعد از جام جهانی باهم بازی می کنند.

مسی نیمار امباپه کنارهم بعد از جام جهانی

کیلیان امباپه که بعد از بازگشت از قطر در روز پنج شنبه به تمرینات تیم PSG بازگشت. او برای استراحت به شهر نیویورک رفته بود. در حالی که مسی با بازگشت خودش و گلزنی که انجام داد و در پیروزی 2-0 در مقابل آنجر در روز چهارشنبه نقش داشت.

جام جهانی یک عامل محرک آشکار در فرم فوق العاده این سه بازیکن بزرگ دنیا هستند. آنها که برای تیم های خود مبارزات و تلاش زیادی کردند. روش بازی آنها در کنار هم و تعیین چگونگی ادامه فصل برای تیم پاری‌سن‌ژرمن بسیار حائز اهمیت است.

آنها قبل از اتمام نیم فصل اول در زن شش امتیاز با لنز فاصله دارند، اما لیگ قهرمانان هدف اصلی تیم PSG است.

مسی نیمار امباپه کنارهم بعد از جام جهانی

تیم کریستوف گالیته بعد از ناکامای در صعود به صدر گروه شان، در مرحله یک هشتم نهایی مقابل بایرن مونیخ قرار گرفت و بازی رفت در خانه در 14 فوریه برگزار شد.

مسی، امباپه و نیمار برای اولین بار پس از جام جهانی به یکدیگر پیوستند
مسی، امباپه و نیمار برای اولین بار پس از جام جهانی به یکدیگر پیوستند

گالیته سرمربی PSG، مسی را بازیکن آرام و عالی توصیف کرد. لئو که در جام جهانی کاپیتان آرژانتین بود و در یک فینال حماسی در مقابل فرانسه، یاران امباپه را در پنالتی از میان برداشت و قهرمان جام جهانی 2022 شد. مسی نیمار امباپه کنارهم

حتما بخوانید: زندگی نامه لیونل مسی | همه چیز در مورد بهترین بازیکن جهان

مسی نیمار امباپه کنارهم بعد از جام جهانی / انگیزه مسی بعد از پیروزی جام جهانی چقدر است؟

حالا سوالی مطرح می شود که ستاره سابق بارسلونا بعد از درخشش در جام جهانی چقدر انگیزه دارد؟ پاری سن ژرمن به دنبال تمدید قراداد با او می باشد. بزرگترین هدف مسی در حال حاضر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای نخستین بار از سال 2015 می باشد.

امباپه قهرمان جهان در سال 2018 روسیه شد که با از دست دادن فینال جام جهانی علیرغم هت تریک کردن، کاملا نا امید شده است و حالا می خواهد برای اولین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

در همین حال نیمار کمی مرد عجیب غریب به نظر می رسد. او که جام جهانی را با اشک و گریه ترک کرد. زیرا برزیل در ضربات پنالتی در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورد. نیمار می دانست که شانسش برای بردن جام برای همیشه از بین رفته است. سپس در اولین بازی پاری سن ژرمن مقابل استراسبورگ قرار گرفت و اخراج شد. پایان بدی در سال 2022 در انتظارش بود. حالا مسی نیمار امباپه کنارهم بعد از جام جهانی در تیم فرانسوی قرار می گیرند.

حتما بخوانید: زندگی نامه کیلیان امباپه | مهاجم تیم ملی فرانسه و پاری سن ژرمن

اما پاری سن ژرمن فقط این سه بازیکن نیست!

تیم پاریس در دفاع نیز کاملا سبک به نظر می رسد، جایی که به سرخیو راموس سالخورده متکی است. در خط میانی نیز بازیکن قدرتمندی ندارد. منطقه ای که مارکو وراتی شکننده بازیکن اصلی آنها است.

سرمربی PSG اصرار دارد که آنها هنوز به زمان نیاز دارند تا به سرعت بالا بیایند. مسی نیمار امباپه کنارهم

او پس از بازی میان هفته گفت: «همه ما به بازی دوباره با هم عادت کرده‌ایم و گاهی اوقات می‌توانستید ببینید که برخی از ارتباطات بین بازیکنانی را که بیشتر قبل از جام جهانی داشتیم، نداشتیم».

حتما بخوانید: نیمار جونیور | بیوگرافی+زندگی شخصی و حرفه ای+عکس همسر و فرزندش

بازیکنی همانند راس بارکلی را باید تماشا کرد

اگر هافبک انگلیسی امیدوار بود که دوران حرفه ای خودش را در فرانسه از سر بگیرد، این انتقال برای اعجوبه 29 ساله سابق اورتون کارساز نبود زیرا او تلاش می کرد در سه ماه اول فصل تاثیری جدی داشته باشد.  با این حال، اوضاع برای او در آغاز سال 2023 بهتر شده است. بارکلی در 2 ژانویه در شکست 2-1 گلی درخشان مقابل رن به ثمر رساند و سپس از روی نیمکت آمد و در شکست 6-1 چهارشنبه مون پلیه دو گل زد.

مسی، امباپه و نیمار برای اولین بار پس از جام جهانی به یکدیگر پیوستند
مسی، امباپه و نیمار برای اولین بار پس از جام جهانی به یکدیگر پیوستند

بازی اخیر همچنین اولین بازی برای نیس بعد از اخراج لوسین فاور مربی و دیدیه دیگارد بود. بارکلی امیدوار است در ماه های آینده با باشگاهی که متعلق به میلیاردر بریتانیایی جیم رتکلیف است تحت نظر سرمربی جدید تاثیر بیشتری بگذارد.

آمارهای کلیدی

48 – گل هایی که امباپه، نیمار و مسی در این فصل برای باشگاه خود به ثمر رسانده اند

10 – آنجرز در 10 بازی اخیر خود در لیگ شکست خورده است. رکورد بیشترین شکست متوالی در یک فصل لیگ برتر فرانسه 12 است

8 – رن در 8 بازی قبلی خانگی خود در لیگ پیروز شده است. مسی نیمار امباپه کنارهم

مسی نیمار امباپه کنارهم بعد از جام جهانی قرار گرفتند و باید ببینیم که این سه بازیکن افسانه ای چه عملکردی از خودشان نشان می دهند.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

منبع: یاهو اسپورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *