مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات زمستانی

مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات ، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از مشکلات فعلی تیمش در پنجره نقل و انتقالات گفت و بیان داشت که مشکلات در ژانویه قابل حل نیست و او با باحران مصدومیت بازیکنان دست و پنجه نرم می کند.

مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات زمستانی

به گزارش سایت “ورزشی” بعد از پیروزی های متوالی که لیورپول در لیگ برتر بعد از جام جهانی گرفته است. مردان کلوب با نتیجه 3-1 در برنتفورد شکست خوردند و در جام حذفی نیز در خانه مقابل ولوز با تساوی 2-2 متوقف شده اند.

تیم باشگاهی لیورپول انگلیس در فصل قبل لیگ برتری دوم جدول شد. حالا در این فصل در رده هفتم جدول قرار دارد و هفت امتیاز از چهار تیم برتر فاصله دارد.

مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات
مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات

کلوپ حالا دو مهاجم خودش یعنی روبرتو فیرمینو و لوئیز دیاز را از دست داده است. در حالی که داروین نونز برای مسابقه برایتون در روز شنبه آماده می شود. اما خط هافبک او نیز در این فصل از مشکلات مختلف مصدومیت رنج برده است. باید ببینیم که در نقل و انتقالات زمستانی چه اتفاق هایی برای تیم انگلیسی پیش می آید.

کلوپ گفت : لیورپول نمی تواند مشکلاتش را در پنجره نقل و انتقالات حل کند

تیم باشگاه لیورپول قبلا کودی گاکپو مهاجم هلندی را از تیم psv آیندهوون با مبلغ اولیه 37 میلیون پوند به ارزش 45 میلیون دلار به خدمت گرفته است. اما سرمربی تیم قرمزپوش های جزیره می گوید که این احتمالا تنها خرید آنها در این ماه خواهد بود زیرا منابع مالی موجود برای تقویت تیم وجود ندارد.

کلوپ در این باره بیان داشت که:

” آیا باید دوباره دوستان پول را مطرح کنم؟ دلیلش چه می تواند باشد؟ اینکه ما دیوانه وار پول داریم اما بازیکنان را حتی وقتی در دسترس هستند نمی خریم؟ کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی خودش در روز جمعه گفت:

“این چیزی است که شما پس از این همه سال در مورد بنده فکر می کنید؟ چرا وقتی جواب روی میز است این سوال را می پرسی. شما پاسخ را می دانید.”

کلوپ افزود: علاوه بر این ما این مشکل را داریم که در حال حاضر چهار بازیکن تهاجمی ما آسیب دیده اند، حالا یکی دیگر را می خریم و آنها به زودی برمی گردند، داروین به زودی، بقیه کمی دیرتر و بعد ما هفت مهاجم داریم.

مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات زمستانی
مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات زمستانی

مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات زمستانی

ما حتی نتوانستیم همه آنها را در لیست لیگ قهرمانان اروپا قرار دهیم این به همین راحتی ها نیست.

مصدومیت سایه بزرگی بر روی همه ما انداخته است زیرا مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات زمستانی حل نمی شود.

کلوپ برای تصمیم گیری درباره نونز، ملی پوش اروگوئه ای تا آخرین لحظه صبر خواهد کرد.

او گفت: ” اگر او امروز نتواند تمرین کند، بله این امر او را رد می کند.” ما منتظر آخرین اطلاعات هستیم. این اطلاعات مهمی نیست. اما همچنان او را از تمرین دور نگه داشته است. ما باید منتظر آن باشیم.”

در پایان کلوپ بیان داشت که : من دوباره تاکید می کنم مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات زمستانی حل نمی شود.

حالا باید ببینیم که تیم لیورپول انگلیس در این فصل چه نتیجه و رویکردی را در پیش خواهد گرفت. آیا آنها موفق خواهند شد که در ادامه مسابقات با بازیکنان فعلی خودشان از سد تیم های دیگر عبور کنند. قهرمانی لیورپول در امسال قطعا می تواند بسیار خوش حال کننده باشد. اما با این اوضاع نقل و انتقالات زمستانی و مشکلاتی که لیورپول با آن روبرو شده است. باید برای ادامه کار قطعا رویکرد جدید و مناسبی را اتخاذ نمایند. کلوپ در حرف هایش از بازیکنان مصدوم خودش گله مند بود و امیدوار است که وضعیت در هفته های بعدی بهتر شود. مشکلات لیورپول در نقل و انتقالات

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

منبع: یاهو اسپورت

mohamadnd
13 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *