مشکل بزرگ ادسون تاوارس در آبادان

مشکل بزرگ ادسون تاوارس در آبادان ، این سرمربی برزیلی تیم صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات در ثبت قرارداد حالا امکان استفاده از بازیکنان خارجی خودش را ندارد.

مشکل بزرگ یک بازیکن برزیلی در تیم آبادانی

به گزارش سایت “ورزشی” سرمربی تیم صنعت نفت قبل از مسابقه با گل گهر سیرجان در یک کنفرانس خبری از مشکلات جدید خبر داد. این سرمربی گفت برخی مانع های اداری باعث شد تا از بازیکنان جدید تیم خودم در ترکیب استفاده کردم.

صنعت نفت آبادان یکی از تیم های لیگ برتری آبادان که در این دوره از رقابت ها عملکرد خوبی نداشته است. یک مشکل بزرگ توسط بازیکن خارجی برزیلی خود روبرو شده است. حالا این سرمربی ممکن است با مشکلات جدید امکان استفاده از بازیکن خارجی خودش را نداشته باشد. حالا باید ببینیم که در نقل و انتقالات چه اتفاق هایی برای این باشگاه پیش می آید.

مشکل بزرگ ادسون تاوارس در آبادان

تیم نفت آبادان جدیدا با مدافع اروگوئه ای و هافبک عراقی که به تیم خودش جذب کرده است. به دنبال ایجاد یک شرایط برای جذب بازیکن کراواتی است. حالا این انتقادات باعث شد تا این سرمربی با هجمه زیادی روبرو شود.

نقل و انتقادات زمستانی تیم صنعت نفت بسته شده است. باید منتظر بمانیم که آیا تضمین های مورد نظر برای جذب بازیکن خارجی ارائه می شود. مشکلی که حالا توسط مدیریت باشگاه حل نشده است. با ثبت قرارداد کارت بازی برای بازیکنان صادر می شود.

مدیر عامل صنعت نفت آبادان حالا می خواهد این مشکلات به وجود آمده را حل کنید. باید هرچه سریعتر مجوز بازی برای بازیکنان جدید خارجی خودش را صادر کند. آنها باید بتوانند در نیم فصل دوم با بازیکنان خارجی از قعر جدول به بالا صعود کنند. صنعت نفت در نیم فصل اول در معرض سقوط قرار دارد. باید ببینیم که مدیران این باشگاه چه تصمیماتی را اتخاذ می کنند.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

mohamadnd
8 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *