مشکل قلبی بازیکن بارسلونا سرخیو آگوئرو

مشکل قلبی بازیکن بارسلونا، سرخیو آگوئرو، باعث شد از فوتبال خداحافظی کند. سرخیو آگوئرو، مهاجم بازنشسته منچسترسیتی، بارسلونا احساس می کند قلبش “درست کار نمی کند”.

مشکل قلبی بازیکن بارسلونا سرخیو آگوئرو

سرخیو آگوئرو در مورد ترس از سلامتی که او را مجبور به بازنشستگی در بارسلونا کرد صحبت می کند. اسطوره منچسترسیتی اعتراف کرد که اکنون احساس می کند قلبش “به درستی کار نمی کند”.

مهاجم آرژانتینی یکی از ترسناک ترین تمام کننده های روی کره زمین بود. با رکورد زدن بازگشت گل که در طول 10 سال به یاد ماندنی در فوتبال انگلیس ثبت شد. او همچنان نفر اول لیگ برتر در آمار گلزنی در دقیقه است. او به من سیتی کمک کرد تا به عنوان یکی از باشگاه های برتر در فوتبال مدرن جهان معرفی شود.

آگوئرو در تابستان 2021 به عنوان بازیکن آزاد ورزشگاه اتحاد را با نیوکمپ عوض کرد. اما در ماه اکتبر پس از ناراحتی در قفسه سینه به بیمارستان منتقل شد و در 15 دسامبر کفش‌هایش را آویخت.

از زمان بازنشستگی، آگوئرو همچنان تاثیرات شرایطی را که او را از بازی خارج کرد، احساس می‌کند.

همچنین بخوانید: مشکلات مالی بارسلونا

مشکل قلبی بازیکن بارسلونا | سرخیو آگوئرو در مورد بیماری قلبی خود چه گفت؟

آگوئرو پس از اینکه مجبور شد از حرفه خود به عنوان یک ورزشکار کناره گیری کند در پلتفرم پخش زنده توییچ درباره کیفیت فعلی زندگی خود صحبت کرد.

او گفت: “اگر الان بخواهم تنیس یا فوتبال بازی کنم، وقتی می خواهم دوی سرعت داشته باشم نفسم بند می آید.”

آگوئرو چندین سال است که در توییچ حضور دارد. و بازی هایی مانند FIFA، Grand Theft Auto و Fall Guys را انجام می دهد. او در حالی که یک شرکت کننده فعال در این بازی بود، به ندرت درباره فوتبال صحبت می کرد. اما پس از بازنشستگی، زمانی که در جریان توییچ خود بود، صحبت هایش را بیشتر کرد.

مشکل قلبی بازیکن بارسلونا سرخیو آگوئرو و خداحافظی
مشکل قلبی بازیکن بارسلونا سرخیو آگوئرو و خداحافظی

مشکل قلبی بازیکن بارسلونا | چرا آگوئرو بازنشسته شد؟

آخرین بازی رقابتی این بازیکن 33 ساله در دیدار با آلاوس در 30 اکتبر 2021 انجام شد. او در دقیقه 42 آن مسابقه پس از اینکه مشخص شد در شرایطی برای ادامه دادن نیست، تعویض شد.

آگوئرو تنها 5 بازی برای بارسلونا انجام داد و بعد از جدایی از منچسترسیتی، چاره ای جز حضور در کاتالونیا نداشت.

در نهایت تشخیص داده شد که او به آریتمی قلبی مبتلا است. و باید به دوران حرفه ای برجسته خود پایان دهد. دورانی که در 101 بازی 385 گل در سطح باشگاهی به ثمر رساند. و 260 گل آن برای سیتی بود. او جام های لیگ برتر، جام حذفی، جام اتحادیه، لیگ اروپا و کوپا آمریکا را در کنار یک مدال گل المپیک در بازی های 2008 پکن جمع آوری کرد.

آگوئرو در مورد ترس از سلامتی چه گفته است؟

آگوئرو همچنین از این صحبت کرده است که چگونه در ابتدا فکر می کرد که ترس از سلامتی می تواند از بین برود. اما به زودی متوجه شد که وضعیت چقدر شدید است.

آگوئرو در جلسه قبلی استریم توییچ گفت: 15 روز اول دوران بدی داشتم. “وقتی این اتفاق افتاد، فکر کردم چیزی نیست و حالم خوب می شود. اما وقتی به بیمارستان رسیدم و مرا در یک اتاق کوچک تنها گذاشتند و مانیتورهای زیادی در اطرافم داشتند، متوجه شدم چیزی بد است.

و بعد از دو روز بستری شدن در بیمارستان، شروع به عصبی شدن کردم.

Pooria
5 فوریه 2023

1 دیدگاه در “مشکل قلبی بازیکن بارسلونا | دلیل خداحافظی آگوئرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *