مشکل لواندوفسکی در بارسلونا چیست

لواندوفسکی در اروپا مقرون به صرفه نیست. آنطور که انتظار نمی رفت لواندوفسکی در اروپا چندان برای بارسلونا اثر گذار نبوده است. در این پست از ورزشی به مشکل لواندوفسکی در بارسلونا در مسابقات اروپایی می پردازیم.

مشکل لواندوفسکی در بارسلونا

مهاجم لهستانی استعداد گلزنی خود را در لالیگا نشان می دهد، اما گل های او در رقابت های قاره ای تعیین کننده نیستند.

خوان لاپورتا رابرت لواندوفسکی را با هدف تقویت و قدرت رقابت بارسلونا به خصوص در اروپا و کمک به ژاوی برای ساختن تیمی برنده به خدمت گرفت.

ملی پوش لهستانی در لالیگا سانتاندر که بهترین گلزن کنونی است، عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهد. اما در تورنمنت های قاره ای تفاوتی ایجاد نکرده است و تیم کاتالونیایی هزینه گزافی برای آن پرداخت کرده است.

بازیکن سابق بایرن مونیخ شش گل در اروپا به ثمر رسانده است: پنج گل در لیگ قهرمانان اروپا و یک گل در لیگ اروپا. با این حال، هیچ یک از این حملات تعیین کننده نبوده است.

بارسلونا با هت تریک لواندوفسکی ویکتوریا پلزن را 5 1 شکست داد، در عین حال مقابل اینتر یک گل زد اما نتیجه تساوی 3 3 بود و این نتیجه عملا بلوگرانا را از لیگ قهرمانان حذف کرد.

پنالتی او در برابر منچستریونایتد به این تیم برای زنده ماندن در لیگ اروپا نیز کمکی نکرد. زیرا مسابقات قاره ای بلوگرانا در فوریه به طور ناگهانی به پایان رسید.

مشکل لواندوفسکی در بارسلونا در رقابت های اروپایی
مشکل لواندوفسکی در بارسلونا در رقابت های اروپایی

تابستان گذشته، بارسلونا قرارداد را با بایرن به مبلغ 45 میلیون یورو به اضافه 5 میلیون متغیر دیگر بسته بود. او خرید بزرگ این تیم در این فصل بود. و مهاجم مرکزی به عنوان سرمایه لازم برای داشتن گزینه هایی برای مبارزه برای قهرمانی قاره ای در نظر گرفته می شد.

او امید بزرگ خوان لاپورتا و همچنین ژاوی بود. اما این کافی نبوده است. کمک های او در اروپا مانند بازگشت به اسپانیا تفاوتی ایجاد نمی کند.

ژاوی خواهان انسجام بیشتر با لواندوفسکی و هم تیمی هایش است

در مجموع، لواندوفسکی در این فصل 25 گل به ثمر رسانده است که بیشتر آنها در لالیگا بوده است، جایی که او با 15 گل نامزد پیچیچی است. با این حال عملکرد کلی او آسیب دیده است.

او در پنج بازی اخیر تنها دو گل زده است: گل پنجشنبه مقابل یونایتد در اولدترافورد و گلی که مقابل کادیز در نیوکمپ به ثمر رساند.

ژاوی با این وجود از عملکرد خود راضی است، اگرچه او همچنین معتقد است که کمی رکود را پشت سر می گذارد.

ژاوی گفت: “او فوق العاده بود و حالا شاید کمی پایین تر است، اما بد نیست. شاید باید بیشتر از او استفاده شود.”

لوا بازیکن برتری است که تفاوت ایجاد می کند. او بازیکن تیمی خوبی است، او پاس گل می دهد. ما باید بیشتر با او بازی کنیم.”

بارسلونا با احتمال کسب عنوان قهرمانی اروپا برای یک فصل دیگر خداحافظی کرده است. اما آنها به دنبال لواندوفسکی هستند تا برای دو جام باقی مانده در رقابت بجنگند: کوپا دل ری و لالیگا سانتاندر.

کسب سه گانه داخلی هنوز امکان پذیر است: پس از قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا، آنها در نیمه نهایی جام حذفی داخلی حضور دارند و هشت امتیاز از رئال مادرید در لیگ برتری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *