مصاحبه مک آلیستر

مصاحبه مک آلیستر ستاره برایتون و آرژانتین پس از اضافه شدن به تیم باشگاهی را بخوانیم. این هافبک در طول قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر، به عنوان یک بازیکن ثابت و موثر حضور داشت، و همین باعث شد قیمت او در ترانسفرمارکت افزایش پیدا کند و گمانه زنی هایی در مورد آینده او به وجود بیاید.

مصاحبه مک آلیستر  | او را بیشنر بشناسیم

این هافبک در طول قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر ، به عنوان یک بازیکن ثابت و موثر حضور داشت. و همین باعث شد قیمت او در ترانسفرمارکت افزایش پیدا کند. و گمانه زنی هایی در مورد آینده او به وجود بیاید.

باشگاه برایتون و هواداران امیدوار هستند که الکسیس مک آلیستر را تا زمانی که ممکن است حفظ کنند. مک آلیستر که ریشه در روستای آنتریم آرژانتین دارد. در ژانویه 2019 با برایتون قرارداد امضا کرد. و اکتبر گذشته قرارداد خود را تا سال 2025 تمدید کرد.

طی 14 بازی ای که این فصل مک آلیستر برای برایتون انجام داده موفق شده پنج گل وارد دروازه حریف بکند. که سه تا از گلها پنالتی بوده. بازگشت او از قطر به تعویق افتاد. زیرا او به آرژانتین بازگشت تا سومین قهرمانی این کشور در جام جهانی را جشن بگیرد. تیم آرژانتین مجبور شد رژه اتوبوس های روباز در بوئنوس آیرس را رها کند.

زیرا نیروهای امنیتی احساس کردند جمعیت عظیم بیش از حد به هم ریخته است و اتوبوس نمی تواند به آنجا برود.

مک آلیستر در تیم قهرمان جهان
مک آلیستر در تیم قهرمان جهان

مک آلیستر افزود:

مک آلیستر گفت: این شگفت انگیز بود. مردم آرژانتین دیوانه وار واقعا خوشحال بودند و ما با آنها بسیار لذت بردیم. این لذت بخش بود. زیرا پنج میلیون نفر در خیابان بودند که جشن می گرفتند. و ما نتوانستیم به مکانی که می خواستیم برسیم. تا میان آنها جشن بگیریم، اما روز واقعاً خوبی با آنها بود.

فکر می کنم در آن لحظه متوجه شدیم که چه کردیم.

وی افزود: نمی توانم آنچه را که احساس کردم با کلمات توصیف کنم. فقط می توانم به شما بگویم که کمی گریه کردم، چون نمی خواستم آنها بدانند یا گریه ام را ببینند، وارد اتوبوس شدم.

احساساتی بودم زیرا آن لحظه برای من بسیار خاص بود.

مک آلیستر در استقبال برایتونی ها، که شامل نوار صوتی بود، گفت: واقعاً خوب بود. صادقانه بگم ، انتظار نداشتم. من واقعاً از همه افرادی که آنجا بودند سپاسگزارم.

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
5 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *