مصاحبه ی ژاوی درباره ی بارسلونا

 ژاوی می گوید بارسلونا سخت ترین باشگاه جهان است، شما رئال مادرید را 1-0 شکست دادید. ولی باز هم از شما انتقاد می شود. در این پست از ورزشی، مصاحبه ی ژاوی درباره ی وقایع اخیر را می خوانیم. آنها روز پنجشنبه رئال مادرید را در کوپا دل ری شکست دادند.

مصاحبه ی ژاوی درباره ی بارسلونا | بارسلونا سخت ترین باشگاه جهان

بارسلونا علیرغم پیروزی در ال کلاسیکو در کوپا دل ری مقابل رئال مادرید در روز پنجشنبه مورد انتقاد قرار گرفته است. بلوگرانا در یک بازی که در آن تنها چهار شوت و فقط 35 درصد مالکیت توپ را به ثبت رساندند. یک پیروزی حساس 1 بر صفر را به دست آوردند.

ژاوی هرناندز به منتقدان پاسخ داد و تاکید کرد که شکست دادن تیمی به قدرتمندی رئال مادرید چیزی جز یک کار آسان نیست.

ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی یکشنبه مقابل والنسیا گفت: بارسلونا سخت ترین باشگاه جهان است، شما رئال مادرید را 1 0 شکست دادید. و این قانع کننده نیست و اگر برعکس باشد، از خوشحالی تعطیل رسمی اعلام می کنند!

“من سال گذشته این را گفتم و آنها به من کار سختی دادند. در بارسلونا شما باید برنده شوید و متقاعد شوید و این هدف ماست. اما حریفان لالیگا و قهرمانان فعلی لیگ قهرمانان اروپا هستند و اگر آنها شما را در این حد پرس کنند، دشوار است.

“مسئله درک فوتبال است. صحبت در مورد مالکیت توپ وقتی که آنها با شما یک به یک بازی می کنند، پوچ است. ما در این منطقه قرار نگرفتیم که در یک بلوک پایین باشیم، رئال مادرید ما را [در این شرایط] قرار داد. این فوتبال است”.

نظر ژاوی درباره ی فشار بازی رئال مادرید | تحلیل الکلاسیکو

ژاوی در ادامه به تحلیل دربی پرداخت و اذعان داشت که بارسلونا به دلیل فشار رئال مادرید نتوانست برنامه بازی خود را دنبال کند.

ژاوی افزود: از درون، ما تحلیلی انجام می دهیم که در آن رئال مادرید ما را تحت فشار قرار داد تا بازی خود را به ما تحمیل کند.

“ما مالکیت طولانی می خواستیم و آن را بدست نیاوردیم. مواقعی وجود دارد که بازی مقابل حریفان بزرگ می تواند شما را تحت سلطه خود درآورد.

بارسلونا سخت ترین باشگاه جهان است
بارسلونا سخت ترین باشگاه جهان است

“ما به دنبال مالکیت 60، 70 و 80 دقیقه هستیم. اما حریفان نیز بازی می کنند و می توانند بر شما مسلط شوند. ما همچنین بدون توپ دفاعی بازی می کنیم و فوق العاده بودیم، اما آن چیزی نیست که می خواهیم. ما می خواهیم با توپ بازی کنیم. همانطور که در روز سوپرکاپ اسپانیا انجام دادیم.”

ژاوی همچنین اشاره کرد که بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد با وجود از دست دادن چندین بازیکن شروع به پیروزی کند

ژاوی ادامه داد: بارسلونا سخت ترین باشگاه جهان است، بدون شک

“شما باید برنده شوید و متقاعد شوید. ایده بسیار روشنی در مورد بازی وجود دارد و اگر آن را انجام ندهید، چندان راضی نیستید.

ما در زمین سختی پیروز شدیم. اما در روز سوپرجام بیشتر از کوپا دل ری راضی بودم. دوست دارم با تسلط برنده شوم، اما فوتبال همین است.

برد بدون پدری، آندریاس [کریستنسن]، عثمان [دمبله]. ما بدون آنها در زمینی مانند ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیروز شدیم. ضروری است که با وجود غیبت ها در زمین های دشوار پیروز شویم.”

سرمربی بارسلونا تصریح کرد که بازی با والنسیا با وجود مشکلات اخیر آسان نخواهد بود.

ژاوی خاطرنشان کرد: ما منتظر تیمی هستیم که در مقابل او بر توپ مسلط شویم.

آنها زیر نظر [روبن] باراخا به خوبی دفاع می کنند، با تهاجمی، با نظم دفاعی پیروز شده اند، در مرحله انتقال قوی و سریع هستند.

“ما انتظار داریم که در حمله منظم تر باشیم. ما باید چیپ را از کوپا دل ری تغییر دهیم. چون سه امتیاز را می خواهیم. این پیچیده خواهد بود زیرا [برای والنسیا] نیز چیزهای زیادی در خطر است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *