پزشک تیم در مورد وضعیت مصدومان پرسپولیس: دیاباته و صادقی از ادامه روند درمانی می گوید و ترابی هم بعد از بررسی، عمل پاراکلینیکی را انجام داد.

پرسپولیس در بازی با سپاهان در جام حذفی از سعید صادقی و شیخ دیاباته بدلیل مصدومیت نتوانست استفاده کند، بررسی ها نشان میدهد این دو تا پایان سال قادر به همراهی تیم خود نیستند، تا دست یحیی گل محمدی از این بابت بسته باشد.

دکتر حقیقت، پزشک باشگاه پرسپولیس
دکتر حقیقت، پزشک باشگاه پرسپولیس

نظر پزشک تیم درباره مصدومان پرسپولیس

سه بازیکن دیگر پرسپولیس محمد عمری، میلاد سرلک و مهدی ترابی که در بازی با سپاهان مصدوم شدند و با گذراندن مصدومیت در اختیار کادر فنی قرار گرفتند، در این بین، مصدومیت عمری و سرلک سطحی بود ولی مصدومیت ترابی پس از بررسی کشیدگی خفیف از ناحیه همسترینگ بود، که مشکل خاصی ندارد.

مصدومان پرسپولیس
مصدومان پرسپولیس

وی ادامه داد

صادقی و دیاباته طبق برنامه پزشکی در حال گذراندن روند درمانی خود هستند. همچنین دیاباته را برای انجام سونوگرافی دوباره اعزام کرده ایم تا روند کار در اختیارمان باشد.

شیخ دیاباته بازیکن پرسپولیس
شیخ دیاباته بازیکن پرسپولیس

مصدومیت سنگین عیسی آل کثیر در گذشته

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرانی، عیسی آل‌کثیر مهاجم تیم پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر در دیدار مقابل پدیده خراسان دچار پارگی رباط صلیبی شد و پس از آن نیز پزشکان باشگاه پرسپولیس و چند پزشک دیگر در تهران پارگی رباط صلیبی این بازیکن را تأیید کردند، اما ظاهراً مهاجم سرخپوشان تا این لحظه قصدی برای عمل جراحی ندارد.

آل‌کثیر که چند هفته‌ای است تمرینات اختصاصی خود را زیر مربی بدنساز آغاز کرده است،‌ با توجه به میزان آسیب‌دیدگی‌ رباط صلیبی‌اش در تلاش است تا با تقویت عضلات پای خود و انجام تمرینات اختصاصی، نیازی به عمل رباط صلیبی پیدا نکند و دوباره به میادین بازگردد، اما با تصمیم کادر فنی پرسپولیس نظر نهایی در این خصوص را باید پزشکان این تیم بدهند.

مصدومیت عیسی آل کثیر
مصدومیت عیسی آل کثیر

3 دیدگاه در “مصدومان پرسپولیس، توضیحات پزشک پرسپولیس

  1. دیاباته موقعه که استقلال بود هم همیشه مصدوم بود کلا بازیکن بدشانسی

  2. ترابی هم دیگه داره پیر میشه برای همین دیگه مصدومیت هاش شروع شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *