مصدومیت دوباره بازیکن لیورپول | فصل برای هافبک قرمزها تمام شد

دوباره همان داستان همیشگی مصدومیت برای تیاگو آلکانتارا رخ داد. با مصدومیت دوباره بازیکن لیورپول، فصل برای او تمام شد.

مصدومیت دوباره بازیکن لیورپول

به گزارش وب سایت «ورزشی»، تیاگو آلکانتارا انگار روز خوش به خود نخواهد دید. او همچنان با انواع مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. مصدومیت پشت مصدومیت برای این هافبک اسپانیایی که احتمالا فصل را برای تمام کرده است. این در شرایطی است که هنوز در ماه دوم میلادی هستیم.

یورگن کلوپ در نشست خبری دیروز خود درباره تیاگو گفت: «زمانی برای بازگشت او نمی توانیم اعلام کنیم. حتی مطمئن نیستم که او در این فصل دوباره بازی خواهد کرد یا نه. مصدومیت او معمولی نیست. او در مدت کوتاه قادر به ریکاوری نخواهد بود. تیاگو تا دو هفته دیگر نمی‌تواند حتی انفرادی تمرین کند.»

مصدومیت تیاگو چیست؟

مصدومیت تیاگو چیست؟

مشکل کمر تیاگو را رها نمی‌کند. این هافبک اسپانیایی در دقایق پایانی شکست 1-3 تیمش برابر آرسنال در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس به میدان رفت. این اولین حضور ستاره اسپانیایی پس از مصدومیتی شدیدی بود که در آوریل 2023 متحمل شد. او بعد از 9 ماه غیبت در ترکیب قرمزها حاضر شد. ولی فقط 5 دقیقه بعد از حضور در میدان دوباره مصدوم شد. و لحظاتی بعد از آن نیز زمین را ترک کرد.

این دهمین باری بود که آلکانتارا از زمان حضور در لیورپول در تابستان 2020 تحمل کرده است. در مجموع غیبت این بازیکن اسپانیایی از اولین مصدومیتش تا آخرین مصدومیتش برای لیورپول به 562 روز رسید. حالا از قرار معلوم این غیبت بیشتر هم می‌شود.

آلکانترا از زمان حضورش در آنفیلد، 81 بازی لیورپول را از دست داده است. این در حالی است که توانسته در 98 مسابقه در رقابت‌های مختلف به میدان برود. او در این بازی‌ها 3 گل به ثمر رسانده و 6 پاس گل نیز داده است.

Pooria
28 فوریه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *