شوک به تیم ملی؛ مصدومیت شجاع خلیل زاده برابر فلسطین

با مصدومیت شجاع خلیل‌زاده در دقایق پایانی نیمه اول مسابقه با فلسطین یکی از مهره‌های اصلی دفاع فعلاً از ترکیب خارج شده است. باید تا پایان بازی صبر کرد تا وضعیت مصدومیت این بازیکن مشخص شود.

مصدومیت شجاع خلیل‌زاده برابر فلسطین

به گزارش «ورزشی»، در دقیقه 43 دیدار ایران و فلسطین شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم ملی از ناحیه مچ پا دچار آسیب‌دیدگی شد. با تکلی که بازیکن فلسطین روی پای شجاع زد، اگرچه یک کارت زرد برای بازیکن فلسطین به همراه داشت، اما موجب مصدومیت شدید خلیل‌زاده نیز شد.

مدافع باتجربه ایران در این صحنه روی زمین افتاد و کادر پزشکی به سراغ او رفت. پس از معاینه اولیه مشخص شد که شجاع نمی‌تواند به بازی ادامه دهد. پزشکان از کادرفنی خواستند که خلیل‌زاده را از بازی بیرون بکشد.

مدافع باتجربه تیم ملی ایران با کمک پزشکان از روی زمین بلند شد و لنگ لنگان از زمین مسابقه خارج شد. از لبخوانی صحبت‌هایش با پزشکان مشخص بود که مچ پای او پیجیده است.

خلیل‌زاده در نهایت از زمین بازی بیرون رفت و سیدمجید حسینی جای او را در ترکیب تیم ملی گرفت. شجاع بعد از خروج از زمین به روی نیمکت نشست و بازیکنان و کادر فنی نیز به مدافع تیم ملی دلداری دادند و او را دعوت به آرامش کردند.

جایگزین خلیل‌زاده در ترکیب تیم ملی

"</p

قطعاً مصدومیت خلیل‌زاده خبر خوبی برای تیم ملی ایران نیست. باید منتظر اعلام نظر کادر پزشکی تیم ملی پس از آزمایش‌های بعدی رو مچ پای شجاع خلیل زاده باشیم تا مشخص شود او می‌تواند تیم ملی را در بازی بعدی همراهی کند یا خیر.

با این وجود دست امیر قلعه‌نویی در فاز هجومی روی نیمکت تیم پر است. جایی که بازیکنانی مثل روزبه چشمی و سید مجید حسینی گزینه‌ها مناسبی هستند که می‌توانند جای او را پر کنند.

سردار آزمون به دلیل حضور در رم دیرتر به اردوی تیم ملی ملحق شد. به همین خاطر قلعه‌نویی ترجیح داد در تقابل با فلسطین از او در ترکیب اصلی استفاده نکند. اما به نظر می‌رسد از بازی های بعدی به ترکیب اولیه تیم ملی اضافه شود. از طرفی قطعا دیگر مهره‌های هجومی تیم ملی نیز چه در همین بازی با فلسطین و چه در ادامه تورنمنت انگیزه‌های زیادی برای اثبات توانایی‌های خود خواهند داشت.

Pooria
14 ژانویه 2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *