مصدومیت شدید دختر بارسایی در شب قهرمانی (عکس)

قهرمانی زنان بارسلونا در چمپیونزلیگ بانوان بی‌قربانی هم نبود. مصدومیت شدید دختر بارسایی در شب قهرمانی نگرانی‌هایی ایجاد کرد.

مصدومیت شدید دختر بارسایی در شب قهرمانی (عکس)

به گزارش “ورزشی“، زنان بارسلونا شنبه‌شب (دیشب) در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌مامس مقابل لیون فرانسه صف‌آرایی کرد. این دو تیم از قدرت‌های اول فوتبال زنان اروپا هستند و جدال‌های آنها همیشه از جذاب‌ترین مسابقات فوتبال اروپا بوده‌است. از سال 2016 تاکنون، حداقل یکی از این دو تیم در فینال بوده‌اند.

بازی در بیشتر دقایق برابر دنبال شد و دو تیم موقعیت‌های یکسانی داشتند. اما در پایان این بارسلونا بود که در دقیقه ۶۳ دیدار توسط بهترین بازیکن حال حاضر دنیا، آیتانا بونماتی به گل اول دست پیدا کرد.

پس از آن لیون هجومی‌تر بازی کرد تا گل‌خورده را جبران کند. در سوی دیگر بارسلونا با خارج کردن فریدولینا رولفو و بازی‌دادن اونا باتیه سعی در دفاع از اندوخته‌ی تک گله‌ی خود داشت. بازیکنی که حدود ۱۰ دقیقه پس از ورودش به زمین با مصدومیتی ترسناک مواجه شد.

مصدومیت ترسناک اونا باتیه

مصدومیت ترسناک اونا باتیه

در دقیقه ۷۷ او در صحنه‌ای در نبرد بر سر توپ با کادیدیاتو دیانی، مهاجم لیون، به شکل ترسناک و شدیدی برخورد کرد. پس از این برخورد او از ناحیه صورت دچار مصدومیت شدیدی شد. بلافاصله تیم پزشکی وارد زمین شد تا کار مداوا را روی این بازیکن شروع کن. خونریزی در صورت این بازیکن ۲۴ ساله حاضران در سن‌مامس را در سکوت فرو برده بود. حتی در مقطعی قصد خروج او از زمین به دلیل خونریزی شدید داشتند.

پس از لحظاتی متوقف بودن بازی اما، بالاخره تلاش تیم پزشکی موفق شد. در نهایت باتیه توانست بدون مشکل به ادامه بازی بپردازد.

بارسایی‌ها در نهایت در ثانیه‌های پایانی یک بار دیگر این بار به وسیله الکسیا پوتیاس گل تمام‌کننده را به ثمر رساندند. بارسلونا برای سومین بار قهرمان چمپیونزلیگ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *