مصدومیت شدید سردار آزمون | دوری از 6 بازی مهم

با مصدومیت شدید سردار آزمون در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان، او از 6 بازی مهم برای آ اس رم دور خواهد بود.

مصدومیت شدید سردار آزمون

به گزارش «ورزشی»، سردار آزمون نخستین بازی خود در سال 1403 را روز دوم فروردین ‌ماه با پیراهن تیم ملی ایران انجام داد. او در مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان در ترکیب قرار گرفت. سردار گل دوم را با فرار از پشت محوطه جریمه و شوت بغل پای زمینی به ثمر رساند. اما اتفاق تلخی قبل از پایان نیمه اول برای او رخ داد. مصدومیتی که منجر به مصدومیت و دوری یک ماهه او از میادین شد.

مهاجم نوک تیم ملی در ماه‌های اخیر درخشش خیلی خوبی داشت. او همچنین در مسابقه برابر ترکمنستان نیز عملکرد خیلی خوبی ناشن داد. اما در نهایت در دقایق اضافی نیمه اول، به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. اما مصدومیت او تنها بازی برگشت برابر ترکمستان را از دو نگرفت. سردار اکنون 6 جدال بزرگ باشگاهی را از دست داد.

سردار آزمون که پس از درخشش خوب در جام ملت‌های آسیا و آ اس رم دنیله ده‌روسی شرایط خوبی را سپرس می‌کرد. او سه بار در ترکیب اصلی در بازی‌های سری آ و لیگ اروپا قرار گرفت. حالا پس از آمادگی خوبی که داشت، با مصدومیت مواجه شد. بدین ترتیب در اوج فصل رقابت‌های بزرگ باشگاهی را از دست خواهد داد.

مهاجم ایرانی رم در رم موفق به ثبت 2 گل شده است. حالا با مصدومیت از ناحیه همسترینگ در بازی برابر ترکمنستان، یک ماه روی سکوها خواهد نشست. او در چهار مسابقه لیگ ایتالیا و دو دیدار حساس لیگ اروپا غایب خواهد بود.

بازی‌هایی که سردار از دست می‌دهد

بازی‌هایی که سردار از دست می‌دهد

رم اولین بازی خود پس از فیفا دی را روز سیزدهم فروردین ‌ماه در هفته سی‌اُم سری آ ایتالیا برابر لچه صف‌آرایی می‌کند. بنابراین سردار آزمون بخاطر آسیب‌دیدگی در این بازی غایب خواهد بود. اما او بازی‌های مهم دیگری را نیز از دست خواهد داد. مهم‌ترین آن دربی دلاکاپیتاله و دو جدال اروپایی برابر میلان است.

سردار آزمون به دلیل دوری حداقل یک ماهه در چهار مسابقه مقابل لچه، لاتزیو، اودینزه و بولونیا در سری آ ایتالیا و دو دیدار رفت و برگشت برابر میلان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا غایب است. این شرایط، بدترین اتفاق برای ستاره ایرانی است. چرا او بسیار تلاش کرد که در ترکیب رم جای خود را تثبیت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *