مصدومیت مسی و امباپه

مسی از مصدومیت عضلانی رنج می برد و در مقابل بایرن مونیخ احتمالا حضور نخواهد داشت. از سوی دیگر چند روز پیش اعلام شد که امباپه نیز به دلیل مصدومیت سه هفته از رقابت ها دور است. مصدومیت مسی و امباپه چه به سر پاریس سن ژرمن می آورد؟ در ورزشی به این سوال پاسخ خواهیم داد.

مصدومیت مسی | نگرانی های بیشتر برای PSG

لئو مسی برای بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ تردید دارد.

این بازیکن آرژانتینی پس از پایان بازی کوپه دو فرانس مقابل مارسی با ناراحتی، تحت آزمایشاتی قرار گرفت که نشان داد مصدومیت همسترینگ او را برای بازی آخر هفته مقابل موناکو منتفی می کند.

مصدومیت مسی
مصدومیت مسی که احتمالا به بازی بایرن نرسد

طبق گزارش L’Equipe، این بازیکن آرژانتینی برای دیدار شنبه لیگ 1 از زمین خارج خواهد شد و برای حضور در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن در 14 فوریه، با مسابقه ای روبرو خواهد شد.

شرایط می تواند برای کریستوف گالتیه بسیار پیچیده باشد، او از قبل می داند که نمی تواند روی کیلیان امباپه برای بازی مقابل قهرمان آلمان حساب کند.

لیگ قهرمانان اروپا همچنان یک وسواس در پارک دو پرنس است و پاری سن ژرمن می تواند بدون دو بازیکن کلیدی خود در مرحله حذفی اول بازی کند.

مصدومیت مسی و امباپه | امباپه سه هفته از رقابت ها دور است

کیان امباپه سه هفته از میادین دور خواهد بود. این را تست های پزشکی که این ملی پوش فرانسوی روز پنجشنبه انجام داد تایید می شود.

بازیکن پاری سن ژرمن در پیروزی تیمش مقابل مون پلیه از ناحیه ران آسیب دید. بدون بهبودی معجزه آسا، تقریباً مطمئن است که او بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ را از دست خواهد داد.

پاری سن ژرمن در بیانیه ای که اوایل بعدازظهر پنجشنبه منتشر کرد، میزان مصدومیت بازیکن خود را تایید کرد. آنها گفتند: “در پی معاینات، کیلیان امباپه از ناحیه ران چپ در سطح عضله دوسر ران آسیب دیده است. انتظار می رود او به مدت سه هفته در دسترس نباشد.”

امباپه 3 هفته به دلیل مصدومیت از میادین دور است
امباپه 3 هفته به دلیل مصدومیت از میادین دور است

کیلیان امباپه در بازی چهارشنبه لیگ مقابل مون پلیه مصدوم شد، بازی ای که در آن یک پنالتی را هم از دست داد. ابتدا توسط لکومت دفع شد، اما باید دوباره گرفته می شد و امباپه توپ را به تیرک دروازه فرستاد. در دقیقه 21 او باید تعویض می شد. او یک تکل سخت از لئو لروی متحمل شد و نتوانست ادامه دهد و هوگو اکیتیکه به جای او وارد زمین شد.

با توجه به زمان ریکاوری تخمین زده شده توسط PSG، امباپه حداقل 4 بازی را از دست خواهد داد. به طور مشخص، او برای بازی شنبه هفته جاری مقابل تولوز، بازی چهارشنبه آینده کوپه دو فرانس مقابل مارسی، بازی موناکو در 11 فوریه و بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن که قرار است انجام شود، از میادین دور خواهد بود. در 14 فوریه در پارک دو پرنس.

سرخیو راموس که به دلیل مشکلات جسمانی از بازی مقابل مون پلیه نیز کنار رفت، برای مشخص شدن میزان دقیق مصدومیتش تحت آزمایشات بعدی قرار خواهد گرفت.

ناگلزمن مصدومیت امباپه را باور ندارد: فکر نمی‌کنم او بازی را از دست بدهد

روز چهارشنبه پس از مصدومیت کیلیان امباپه در بازی لیگ 1 مقابل مون پلیه، زنگ خطر در کمپ پاری سن ژرمن به صدا درآمد.

بررسی های اولیه روی مهاجم فرانسوی نشان داد که او سه هفته از میادین دور خواهد بود، به این معنی که او بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ را از دست خواهد داد.

در بیانیه پزشکی پاری سن ژرمن آمده است: “پس از معاینات، کیلیان امباپه از ناحیه ران چپ در سطح عضله دوسر ران آسیب دیده است. انتظار می رود او به مدت سه هفته در دسترس نباشد.”

ناگلزمن مصدومیت امباپه را باور ندارد
ناگلزمن مصدومیت امباپه را باور ندارد

با این حال به نظر می رسد که یولیان ناگلزمن، مربی حریفان آنها در لیگ قهرمانان اروپا این اطلاعات را باور نمی کند و در یک کنفرانس مطبوعاتی اعتراف کرد که فکر نمی کند بازی را از دست بدهد.

“من نمی دانم او چه چیزی دارد، اما من انتظار دارم که او بازی کند. آنها در وب سایت خود بسیار نامشخص هستند و می گویند “تا سه هفته”، اگر او آسیب ساختاری نداشته باشد، فکر نمی کنم او از دست بدهد. بازی،” او گفت.

“با انتظار بازی او برای بازی آماده خواهم شد. خیلی دور است که بگوییم بازیکن در زمین نخواهد بود، اگر مصدومیت جدی نداشته باشد.”

سرمربی آلمانی گفت: “آنها می توانند با عدم اشاره به ساختاری بودن آن بازی کنند.”

Pooria
10 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *