مصدومیت کریستین پولیسیچ

مصدومیت کریستین پولیسیچ – پولیسیچ، وینگر چلسی، هفته گذشته پس از مصدومیت گراهام پاتر در شکست 1-0 مقابل منچسترسیتی در استمفورد بریج، نگرانی دیگری را به سرمربی گراهام پاتر منتقل کرد. و اکنون تایید شده است که این ملی پوش آمریکایی “چند هفته” از میادین دور خواهد بود تا به آنها اضافه شود.

مصدومیت کریستین پولیسیچ

گراهام پاتر فاش کرد  در پی مصدومیت کریستین پولیسیچ مهاجم چلسی او ماه‌ها به دور از میادین است

پاتر در ابتدا گفت که چند هفته را از دست خواهد داد، اما بازه زمانی بازگشت پولیشیچ به میزان قابل توجهی تغییر کرده است. پیر امریک اوبامیانگ برای سفر فولام آماده است اما رحیم استرلینگ از دست می دهد.

چه اتفاقی برای کریستین پولیسیچ افتاد؟

درگیری با جان استونز در دقیقه 20 باعث شد که پولیشیچ به جای چوکوومکا از زانو آسیب ببیند. انصافاً برای استونز، این یک تکل عالی بود که فرصت واضحی را برای تیم میزبان برای برتری در یک چهارم راه متوقف کرد، اگرچه باعث تاسف بود که پولیسیچ قربانی شد.

شدت آسیب چقدر می تواند باشد؟

با دیدن زانوی او، می‌دانیم که پولیشیچ در کجا ضربه خورده است – و اکنون تأیید شده است که او می‌تواند حداقل تا ابتدای فوریه از میادین دور باشد.

کریستین پولیسیچ، مهاجم چلسی
کریستین پولیسیچ، مهاجم چلسی

گراهام پاتر، سرمربی تیم فوتبال چلسی می گوید کریستین پولیسیچ، مهاجم چلسی، ماه ها به دلیل مصدومیت به دور است.

پولیشیچ در نیمه اول شکست خانگی 1-0 چلسی مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر با مشکل زانو از زمین بازی خارج شد.

پاتر در ابتدا گفت که این تیم ملی ایالات متحده چند هفته را از دست خواهد داد، اما پس از ارزیابی بیشتر، چارچوب زمانی در مورد بازگشت پولیسیچ به میزان قابل توجهی تغییر کرده است.

با این حال، اخبار مثبتی در مورد دیگر گزینه های قابل توجه چلسی با پیر امریک اوبامیانگ برای سفر پنجشنبه به فولام وجود دارد.

وضعیت رحیم استرلینگ کمتر مشخص است – او در همان بازی لیگ مقابل من سیتی مصدوم شد – با عدم تعهد پاتر به مدت زمانی که مهاجم در کنار زمین می گذراند.

پاتر گفت: “پیر خوب است و او در تیم خواهد بود.” فکر می کنیم کریستین چند ماه است. رحیم کمتر است، امیدوارم کمتر از آن باشد.

آیا ژائو فلیکس مقابل فولام بازی خواهد کرد؟

ژائو فلیکس به‌موقع به‌طور قرضی از اتلتیکو مادرید برای باقی‌مانده فصل حضور پیدا می‌کند و خبر مصدومیت کریستین پولیسیچ شدیدتر از آن چیزی است که تصور می‌شد.

چلسی حدود 9 میلیون پوند به عنوان مبلغ قرضی پرداخت می کند و تمام دستمزد ملی پوش پرتغالی را پوشش می دهد، اما گزینه ای برای خرید فلیکس در پایان فصل ندارد. مصدومیت کریستین پولیسیچ

ژائو فلیکس
ژائو فلیکس

پاتر در استمفوردبریج با یک بحران آسیب دیدگی مواجه است و اذعان دارد که این امر “تمرکز باشگاه” را در تعقیب فلیکس تیز کرده است.

گمان می‌رود که فلیکس برای بازی پنجشنبه در فولام مد نظر باشد و پاتر از نظر آمادگی جسمانی خود گفته است که فوروارد آماده است مستقیماً وارد زمین شود. مصدومیت کریستین پولیسیچ

پاتر “در گفتگوی منظم” با صاحبان

پاتر با فشار فزاینده ای در چلسی مواجه است که در 5 بازی از 7 بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها شکست خورده است و این باشگاه در رده دهم جدول لیگ قرار دارد.

هواداران چلسی با خواندن نام توماس توخل نارضایتی خود را از نتایج اعلام کردند زمانی که آبی‌ها با نتیجه 4-0 در منچسترسیتی در جام حذفی در روز یکشنبه شکست خوردند.

تاد بوهلی، رئیس چلسی، که پس از اخراج توخل در ماه سپتامبر، با پرداخت رکورد 21.5 میلیون پوند برای آوردن پاتر از برایتون به چلسی، به نظر می رسد که در این دوره سخت در کنار مرد خود می ایستد.

پاتر اصرار دارد که این مورد است و می گوید: “من در حال گفتگوی منظم با همه مالکان هستم و آنها واقعاً حمایت کرده اند. مصدومیت کریستین پولیسیچ

شش بازی بعدی چلسی

  1. فولام (A) پنجشنبه، 12 ژانویه
  2. کریستال پالاس (H) یکشنبه، 15 ژانویه
  3. لیورپول (A) شنبه 21 ژانویه
  4. فولام (H) جمعه، 3 فوریه
  5. وستهام (A) شنبه 11 فوریه
  6. بوروسیا دورتموند (A) چهارشنبه 15 فوریه

آخرین حواشی و اخبار  فوتبال ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Pooria
11 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *