گفته می شود که احتمالا سیاوش یزدانی پس از اخراج شدنش از استقلال حالا با بازیکن لیگ برتری دیگری جا به جا شود.

به صلاح دید ریکاردو ساپینتو سیاوش یزدانی مدافع پرحاشیه استقلال از این تیم کنار گذاشته شد، بنابراین این بازیکن دیگر رسما جایی در تیم استقلال ندارد. یزدانی که عملکرد خوبی را در مسابقات گذشته نداشته، امروز اجازه تمرین کردن پیدا نکرد و به زودی استقلال را نیز ترک خواهد کرد.
علاوه بر این جالب است بدانید که بلافاصله بعد از انتشار این خبر صحبت‌های زیادی در مورد تیم احتمالی بعدی سیاوش انجام شد. پیگیری‌های ما نیز نشان می‌دهند که احتمال معاوضه یزدانی با یکی از بازیکنان سابق استقلال وجود دارد. در پی این موضوع شنیده‌های ما حاکی از آن است که سپاهان (تیم سابق یزدانی) خواستار جذب این بازیکن است و در مقابل استقلالی‌ها هم چندان بد شان نمی‌آید که دوباره محمد دانشگر را به ترکیب تیم شان اضافه کنند.
همان طور که می دانید دانشگر در تابستان امسال از تیم استقلال راهی سپاهان شد، او حالا به عنوان یکی از مهره‌های ثابت سپاهان در این فصل به حساب می‌آید. حال بعد از همه این ها در صورتی که مورایس راضی به جدایی دانشگر و جذب یزدانی شود، احتمال معاوضه بازیکن بین استقلال و سپاهان قوی تر می شود و شاید که ما بتوانیم شاهد یک جابه جایی بزرگ بین این دو تیم مطرح لیگ برتر ایران باشیم.

raha36
25 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *