مقصد بعدی سردار آزمون مشخص شد ، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم بایر لورکوزن آلمان حالا در نقل و انتقالات زمستانی مد نظر باشگاه مارسی فرانسه قرار گرفته است. آموزش فوتبال خودش را در روسیه و در تیم های کازان و رستوف شروع کرد. سردار که فصل قبل با باشگاه بایرلورکوزن رسما قرداد بست.

مقصد بعدی سردار آزمون مارسی فرانسه است

سردار آزمون که از لیگ روسیه و تیم های کازان و رستوف بازی رسمی خود را در لیگ اروپا آغاز نمود. بعد از یک دوره موفقیت و گلزنی فراوان و حتی آقای گلی در کشور روسیه توانست مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی نظیر چلسی، بایرن لورکوزن، آرسنال و … قرار گیرد. حالا در فصل قبل رسما در تیم آلمانی حضور پیدا کرد و با این تیم قرارداد بست. حالا باشگاه المپیک مارسی این بازیکن ایرانی را زیر نظر دارد. مارسی می خواهد سردار آزمون را با یک قرارداد دائمی در اختیار بگیرد.

بر اساس گزارش فابریزیو رومانو باشگاه مارسی فرانسه مذاکره های خودش را با بایر لورکوزن انجام داده تا این مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرد. این تیم حتی توانست بعد از انتقال سوارز به آلمریا و بامبا دینگ را به لوریان بفرست. حالا در پی جذب یک مهاجم برای تیم خود است تا قبل از پنجره نقل و انتقالات زمستانی کاری از پیش ببرد.

مارسی به دنبال یک مهاجم گلزن 

مارسی به دنبال یک مهاجم گلزن

باشگاه المپیک مارسی فرانسه حتی تا جذب ترم موفی از تیم لوریان پیش رفت. مهاجم نیجریه ایی با یک قرارداد 30 میلیون یورویی به نیس فرانسه رفت. باشگاه برای جذب ویتینیا با براگا نیز وارد مذاکره شد اما مبلغ 30 میلیون یورویی این بازیکن توسط باشگاه قبول نشده است. حالا مقصد بعدی سردار آزمون مشخص شد.

باشگاه فرانسوی مارسی حالا از سردار ایرانی به عنوان گزینه بهتر و ارزانتر یاد می کند. حالا تلاش ها برای حذب این بازیکن تا قبل از تمام شدن نقل و انتقالات زمستانی در حال انجام است. حتی چندین رسانه مطرح ترکیه ای نیز خبر از جذب سردار آزمون توسط باشگاه های فنرباغچه و گالاتاسرای داده بودند. ملی پوش ایرانی باشگاه بایرلورکوزن در 10 بازی بوندس لیگا حضور پیدا کرد و تابحال گل نزده است.

 

راه های درآمد زایی باشگاه های فوتبال

mohamadnd
31 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *