مقصد بعدی یورگن کلوپ مشخص شد

یورگن کلوپ بعد از جدایی از لیورپول حالا در تعطیلات حضور دارد. ظاهرا مقصد بعدی یورگن کلوپ مشخص شد: اسپانیا. او در حال حاضر به بازسازی عمارتی که قبلا خریداری کرده، مشغول است.

مقصد بعدی یورگن کلوپ مشخص شد

به گزارش “ورزشی“، یورگن کلوپ 9 سال در لیورپول سرمربی بود. تیمی که بدون شک در آن تاریخ‌سازی کرد. پر کردن جای او، بسیار دشوار خواهد بود. کلوپ در نهایت تصمیم گرفت در پایان فصل 24-2023 قرمزها را ترک کند. وداعی احساسی نیز با هواداران و بازیکنان در آخرین بازی فصل برابر وولوز در آنفیلد برایش برگزار شد.

اکنون او و همسرش اولا ساندروک تصمیم گرفته‌اند در یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مایورکا بمانند آن‌ها قصد دارد بازسازی خانه‌شان که در سال 2022 شروع شده‌بود، با پایان برسانند.

کلوپ ویدیویی از خودش در اینستاگرام هنگام بازی پادل منتشر کرد. او در این کلیپ گفت: «من در حال تلاش برای بهبود مهارتم در بازی پادل هستم. چند روز پیش این کار را شروع کردم. الان سومین جلسه است. من از سطح بسیار پایین شروع کردم. خیلی وقت بود بازی نکرده‌بودم. ضعفم را خیلی سریع احساس کردم.»

یکی از بهترین هتل‌های جزیره مایورکا

یکی از بهترین هتل‌های جزیره مایورکا

منطقه تقریحی که او در آن اقامت دارد، یک مکان ورزشی دارد که در آن پادل تمرین می‌کند. جایی که شخصیت‌هایی مانند شاهزاده آلبرت موناکو یا نواک جوکوویچ را به عنوان اعضای افتخاری دارد. یورگن کلوپ هم اکنون در یکی از بهترین هتل‌ها در تمام مایورکا حضور دارد. هتلی تحت عنوان کیمپتون آیسلا.

اتاق‌های این هتل معروف از شبی 250 یورو تا 3000 یورو قیمت دارند. این منطقه کلاس بالا بوده و به چندین خلیج خصوصی دسترسی دارد.

البته رویای خانواده کلوپ این نیست که در یک هتل بمانند. بلکه می‌خواند بازسازی عمارتی را که در سانتا پونسا به قیمت 3.9 میلیون یورو خریداری کرده‌اند، به پایان برسانند. خانه‌ای به مساحت بیش از 5000 متر مربع با یک استخر، یک باغ و پنج اتاق خواب، پنج حمام و دو فضای اختصاصی مهمان.

هدف کلوپ و خانواده تبدیل این خانه به جای جدید و آرامی برای زندگی است. هنوز نمی‌دانیم که آیا او قصد دارد در اسپانیا مربیگری کند یا نه. اما بعید نیست! هرچه نباشد او این کشور را برای اقامت انتخاب کرده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *