مقصد نهایی مارتینز مشخص شد

مقصد نهایی مارتینز مشخص شد ، دروازه بان جنجالی فینال جام جهانی قطر 2022 که در دروازه تیم آرژنتین حاضر شد و عملکرد بی نظیری نیز از خودش به نمایش گذاشت و بر روی اعصاب بازیکنان فرانسوی نیز رفت. حالا مقصد اصلی تیم باشگاهی اش مشخص شده است.

 

مقصد نهایی گلر تیم ملی آرژانتین

امیلیانو مارتینز دروازه بان تیم ملی آرژانتین که در رقابت های جام جهانی نقش زیادی در قهرمان شدن تیم ملی کشورش داشت. در مسابقه فینال جنجالی با فرانسه نیز حرکت های حاشیه ای زیادی انجام داد. مارتینز با چنین حرکاتی قصد داشت تا بازیکنان فرانسوی را عصبانی کند و موفق به اینکار هم شد.

گلر آلبی سلسته ها حالا توسط مدیریت باشگاه اتلتیکو ایندپندینته و هوادارانش مورد استقبال قرار گرفته و آنها اعلام نمودند که امیلیانو هر زمان که بخواهد می تواند به تیم ما بیاید.

مارتینز با درخشش در جام جهانی قطر 2022 و با حاشیه های زیاد در زمان مسابقات و بعد از آن به چهره مهم فوتبالی دنیا در چند وقت اخیر تبدیل گشت. حالا در لحظه برگشت به تیم قبلی خودش یعنی آستون ویلا با یک استقبال جدید برای دوران پایان فوتبالی اش مواجه شده است. قطعا این دروازه بان برای بعد از آستون ویلا هم هنوز مشتری خودش را دارد.

مقصد نهایی گلر تیم ملی آرژانتین

احتمال حضور مارتینز در باشگاه ایندپندینته:

ظاهرا مقصد نهایی مارتینز مشخص شد ، مدیر باشگاه آقای پابلو کاوالرو اعلام کرد که دروازه بان تیم ارژانتین در زمان بازی های جام جهانی اعلام کرد. که اگر قهرمان شود دوست دارد برای باشگاه ما بازی کند. ما علاقه داریم که او دوباره با باشگاه سابق خودش برگردد. این باشگاه متعلق به مارتینز است و او به تیم علاقه دارد. ما حتی در آینده احتمال می دهیم که حضورش می تواند موثر باشد و ما هیجان زده هستیم که می توانیم او را به باشگاه خود دعوت کنیم. قطعا او می تواند در آینده ای نزدیک به تیم ما بیاید.

کاوالرو البته می داند که فعلا این موضوع یک رویا است و برای چنین اظهاراتی زود است. باید به دروازه بان جنجالی تیم ملی فرصت بیشتری دهد. این گلر باید فوتبال اروپا را تجربه نماید. در ادامه بیان داشت که : البته امیلیانو شغلش فوتبال است و خانواده خودش را دارد. ما او را مجبور نمی کنیم. هر تصمیمی که بگیرد قابل احترام است. از او به خاطر اینکه نماینده تیم ما در جام جهانی بود نیز تشکر می کنیم.

احتمال حضور مارتینز در باشگاه ایندپندینته

مارتینز گلر 30 ساله دنیا که فوتبال رسمی خودش را از تیم پایه باشگاه اتلتیکو ایندپندینته (2010-2008) شروع کرد. بعد از این تیم به آرسنال رفت و کار خودش را در فوتبال انگلیس ادامه داد. بعد از آن نیز این گلر فوتبال اسپانیا را نیز تجربه نموده است. با توجه به حرف های مدیر باشگاه سابق این گلرف باید ببینیم که آیا مقصد نهایی دروازه بان آرژانتین اتلتیکو ایندپندینته خواهد بود، البته فعلا کاملا بعید به نظر می رسد که او به این زودی ها قصد بازنشستگی داشته باشد. قطعا نمی خواهد در این سال ها دستکش های خود را آویزان نماید.

 

امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتین در بازی فینال جام جهانی

mohamadnd
5 فوریه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *