ممفیس دیپای از اتلتیکو مادرید می‌رود

دیپای تایید کرد: از این لحظه بازیکن اتلتیکو نیستم!‏ ممفیس دیپای از اتلتیکو مادرید می‌رود. ممفیس دیپای رسما جدایی خود از باشگاه مادریدی را اعلام کرده‌است. او ‏گفت از این لحظه بازیکن آزاد است. ‏

ممفیس دیپای از اتلتیکو مادرید می‌رود

به گزارش “ورزشی“، در هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون ‏آینده ممفیس دیپای، ستاره هلندی اتلتیکو مادرید شنیده می‌شد. ‏ولی اغلب رسانه‌های اسپانیایی ادعا کرده‌اند که او به زودی از تیم دیه‌گو ‏سیمئونه جدا خواهد شد. البته مقصد بعدی این بازیکن نامعلوم است.

این شایعات بالاخره امروز توسط دیپای تایید شد. او اکنون برای شرکت ‏در یورو 2024 آماده می‌شود. امروز جدایی‌اش از اتلتیکو را به طور رسمی اعلام کرد. جالب ‏اینجا است که رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند نیز چند روز ‏پیش این موضوع را به طور غیرمستقیم تایید کرد. او به دیپای پیشنهاد کرد به ‏تیمی برود که قدرش را دانسته و به او بیشتر بازی دهند.

دیپای امروز در مصاحبه‌ای با ‏channel Nos‏ به صراحت از جدایی از ‏اتلتیکو گفت: “بله من از این لحظه دیگر بازیکن اتلتیکو نیستم. بازیکن آزاد هستم. بنابراین می‌توانم ‏امسال تابستان هر کجا که می‌خواهم بروم. من در حال حاضر با ‏هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام. تمرکزم کاملا روی یورو ‏است”.

اختلاف با سیمئونه

اختلاف با سیمئونه

ممفیس دیپای تا سال 2025 با اتلتیکو مادرید قرارداد داشت. اما ‏اتلتیکو نمی‌خواست او فصل آینده را در این تیم ادامه دهد. چرا ‏که سیمئونه به این ستاره‌ اعتقادی نداشت. اما مدیران اتلتیکو ‏نیز نمی‌خواستند دستمزد بالای دیپای را در حالی بپردازند که او بازی نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *