منچستریونایتد در تلاش برای جذب ژاوی پس از اخراج از بارسلونا

پس از گمانه‌زنی‌ها پیرامون اخراج احتمالی تن‌هاگ، منچستریونایتد در تلاش برای جذب ژاوی پس از اخراج از بارسلونا و حضور او در اولدترافورد است.

خلاصه خبر

ژاوی پس از اختلاف نظر با خوان لاپورتا، در تابستان امسال بارسلونا را ترک کرد.

منچستریونایتد مدعی شد که با مربی کاتالان تماس گرفته‌است.

آینده اریک تن هاگ پس از یک سری جلسات، در تابستان مشخص خواهدشد.

منچستریونایتد در تلاش برای جذب ژاوی

به گزارش ورزشی، منچستریونایتد پس از جدایی غیرمنتظره از بارسلونا با ژاوی تماس گرفته تا در مورد در دسترس بودن او صحبت کند.

تنها یک ماه پس از لغو تصمیم خود برای کناره‌گیری، ژاوی پس از اختلاف نظر با خوان لاپورتا بر سر استراتژی نقل و انتقالات باشگاه، قرارداد خود را فسخ کرد. هانسی فلیک از آن زمان به عنوان جانشین او معرفی شد.

ژاوی اصرار دارد که قصد دارد قبل از جستجوی شغل بعدی خود، زمانی را استراحت کند. اما طبق گزارش AS ، او از همین الان مورد توجه یونایتد قرار گرفته‌است.

مقامات یونایتد در حال بررسی کامل فصل هستند. آن‌ها به زودی در مورد آینده سرمربی فعلی اریک تن هاگ که با پیروزی مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی فشار روی شانه هایش را کاهش داد، تصمیم خواهند گرفت.

پاسخ ژاوی به پیشنهادات متعدد سرمربی‌گری

پاسخ ژاوی به پیشنهادات متعدد سرمربی‌گری

آینده تن هاگ هنوز مشخص نیست. اما به هر حال، یک گفتگوی غیررسمی با ژاوی انجام شده‌است تا در دسترس بودن او مشخص شود. اما ژاوی به صراحت اعلام کرد که قصد دارد 12 ماه از فوتبال دور باشد.

همچنین اعتقاد بر این است که ژاوی پیشنهادهای آث میلان و تیم ملی کره جنوبی را رد کرده‌است. در حالی که او همچنین در اوایل سال جاری پس از تصمیم اولیه خود برای کناره‌گیری از بارسلونا، پیشنهاد آژاکس را هم رد کرد.

در آینده، بعید است که ژاوی بتواند دوباره در لالیگا حضور داشته باشد. زیرا او نمی‌خواهد با بارسا رقابت کند. به علاوه او حضورش در لیگ برتر را نیز دور از ذهن نمی‌داند.

پاریس سن ژرمن، متعلق به همان مالکان قطری که در دوران حضور او در السد به ژاوی نزدیک بودند، نیز به عنوان یک مکان بالقوه در آینده معرفی می‌شود.

تصمیم درباره‌ی آینده تن‌هاگ

در مورد یونایتد، مالک مشترک سر جیم رتکلیف و INEOS در هفته‌های آینده درباره آینده تن هاگ تصمیم خواهند گرفت. گزارش‌ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه به جانشینان احتمالی گفته‌اند که هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که راه خود را از این مربی هلندی جدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *