منچستریونایتد در فکر تمدید با اریک تن هاگ است

با پیروزی یونایتد برابر سیتی و قهرمانی در جام حذفی انگلیس، حالا منچستریونایتد در فکر تمدید با اریک تن هاگ است. این باشگاه در نظر دارد اریک تن هاگ را حفظ کند.

خلاصه خبر

منچستریونایتد در روزهای آینده وضعیت تن هاگ را بررسی خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها تصمیم برای اخراج تن هاگ قبلاً گرفته شده‌بود.

مائوریسیو پوچتینو و توماس توخل در میان جایگزین‌های احتمالی هستند.

منچستریونایتد در فکر تمدید با اریک تن هاگ است

به گزارش ورزشی، گزارش جدیدی فاش کرد که منچستریونایتد در حال بررسی حفظ اریک ده هاگ به عنوان سرمربی است.

قبل از فینال جام حذفی، مقامات یونایتد از قبل تصمیم گرفته بودند بدون توجه به نتیجه در ومبلی، راه خود را از تن هاگ جدا کنند. شیاطین سرخ در ادامه منچسترسیتی را شکست دادند. آخرین جام نقره موجود در این فصل را بالای سر بردند.

با این وجود، از آن زمان، گزارش‌ها نشان‌ می‌دهد که تصمیم در مورد تن هاگ به عملکرد فصل بعد بستگی دارد.

اکنون، منچستر ایونینگ نیوز ایالت یونایتد هنوز احتمال حفظ تن هاگ را رد نکرده‌است. حتی به جانشینان اعلام‌شده که در تابستان امسال جای خالی در اولدترافورد وجود نداشته باشد.

تن هاگ برای یک سال دیگر تحت قرارداد باقی می‌ماند. او این اختیار را برای 12 ماه دیگر در قرارداد فعلی خود دارد.

گزینه‌های احتمالی مربیگری یونایتد

گزینه‌های احتمالی مربیگری یونایتد

مذاکراتی با نمایندگان چند جایگزین احتمالی انجام شده‌است. توماس توخل و مائوریسیو پوچتینو که هر دو بیکار هستند. آن‌ها مشتاق انتقال به اولدترافورد هستند.

کایران مک کنا از ایپسویچ تاون نیز یکی از اهداف موردنظر بود. اما اتلتیک از آن زمان فاش کرد او قرارداد بلندمدتی جدیدی با تیمش امضا می‌کند.

آینده تن هاگ در بررسی فصل قریب الوقوع تعیین می‌شود. که به جای تمرکز صرف بر عملکرد تیم، به تمام جزئیات یونایتد منعکس خواهد شد.

سر جیم رتکلیف یکی از مالکان معتقد است که ساختار باشگاه مشکل سازتر از تن هاگ بوده است. مدیرعامل عمر برادا در کنار مدیر فنی جیسون ویلکاکس استخدام شده‌است. در حالی که شیاطین سرخ همچنان به تلاش برای جذب دن اشورث از نیوکاسل یونایتد برای تبدیل شدن به مدیر ورزشی جدید خود ادامه می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *