من سیتی 7-0 لایپزیگ|هالند پنج گل زد و منچسترسیتی لایپزیگ را شکست داد

من سیتی 7-0  لایپزیگ: ارلینگ هالند با زدن پنج گل سیتی را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرستاد.

پنج گل ارلینگ هالند، شبی خاطره انگیز را برای منچسترسیتی رقم زد. در حالی که سیتی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد، ایلکای گوندوگان و کوین دی بروین گل های دیگر را به ثمر رساندند.

ارلینگ هالند با به ثمر رساندن 5 گل منچسترسیتی را با پیروزی 7-0 مقابل آر بی لایپزیگ در ورزشگاه اتحاد، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رساند.

تساوی بعد از تساوی 1-1 در آلمان به طور نامطمئنی متعادل شده بود، اما هالند با هت تریک نیمه اول بازی را از حریف سیتی گرفت و دو بازی دیگر را قبل از ساعت در یک شب خیره کننده اضافه کرد. تعداد او در این فصل اکنون به 39 رسیده است.

ایلکای گوندوگان و کوین دی بروین گل های دیگر را به ثمر رساندند اما این شب متعلق به بازیکن 22 ساله نروژی بود. او اولین مردی است که در 9 سال گذشته 5 گل در یک بازی لیگ قهرمانان می‌زند و اگر پپ گواردیولا او را کنار نمی‌کشید، می‌توانست بیشتر از این گل بزند.

سرمربی سیتی می‌داند که آزمون‌های بزرگ‌تری در پیش است و اگرچه آرسنال با پنج امتیاز برتری در رقابت‌های قهرمانی لیگ برتر، با تیم گواردیولا اکنون در دو مرحله یک چهارم نهایی – و هالند در چنین روحیه‌ای – یک فینال دیدنی برای فصل همچنان ممکن است وجود داشته باشد. در پیش.

چگونه هالند لایپزیگ را منفجر کرد

من سیتی 7-0 لایپزیگ
من سیتی 7-0 لایپزیگ

اولین بازی او از روی نقطه پنالتی بود، تصمیم سخت هندبالی که به دنبال چک VAR در مقابل بنجامین هنریکس قرار گرفت. دومی، تنها دو دقیقه بعد، بسیار باشکوه بود، یک ضربه سر محکم پس از ضربه دی بروین که به تیر دروازه برخورد کرد.

سومی پس از ضربه سر روبن دیاس از فاصله کمی دور او را کمانه کرد، اما هالند عادت دارد در جای درست قرار بگیرد. پنجمین هت تریک او در فصل جاری در این ورزشگاه. ادرسون خوش شانس بود که پس از دویدن از منطقه خود به کنراد لایمر ضربه زد، در حالی که تیمو ورنر ضربه خود را از دست داد. که در موقعیت خوبی قرار گرفت تا یکی را به عقب بکشد. اما آن شلختگی گاه و بیگاه در عقب هرگز واقعاً گران به نظر نمی رسید.

 

نه زمانی که آنها در انتهای زمین آنقدر قدرتمند بودند.

گل چهارم، یک گل خوب تیمی بود که مهاجم را درگیر کرد. و جک گریلیش، گوندوگان را برای تلاشی با پای چپ به گوشه‌ی دور، راه‌اندازی کرد. با شکست لایپزیگ، تمام آن صحبت ها در مورد تقلای هالند برای دیدن توپ مسخره به نظر می رسید . به نظر می رسید برای او جذاب بود.

جانیس بلاسویچ ضربه سر خود را به خوبی مهار کرد اما نتوانست توپ برگشتی را مهار کند. سپس او پنجمین بازی خود را داشت که دروازه بان مانوئل آکانجی را تکذیب کرد اما مرد لحظه نبود. در این مرحله تقریباً ناباوری وجود داشت. فقط تعویض او باعث شد تا تیم بوندسلیگا در امان بماند.

حضور هالند به این معنی است که او در نهایت می تواند.

دی بروین حرف آخر را زد. در هفته‌ای که مدیرش به او گفته بود روی چیزهای ساده تمرکز کند. او با ضربه آخر مسابقه، با پیچیدن توپ به گوشه بالای دروازه، مسیر را به درستی تکمیل کرد. درخشش بیشتر از بلژیکی.

با پخش جشن معروف پوزنان، مراسم شادی را رقم زد. با توجه به آنچه در خط بود قابل توجه است. گواردیولا پیش از این گفته بود که می‌داند دوران حضورش در سیتی توسط برخی در مورد قهرمانی او در لیگ قهرمانان قضاوت خواهد شد.

 

هالند: فکر نمی کنم، فقط شوت می کنم!

من سیتی 7-0 لایپزیگ|هالند پنج گل زد
من سیتی 7-0 لایپزیگ|هالند پنج گل زد

هالند  گفت: «این یک شب بزرگ است. من واقعاً به بازی در لیگ قهرمانان افتخار می کنم، من عاشق این رقابت هستم. پنج گل برای پیروزی 7-0 – بسیار خوشحالم.

گل ها را به خاطر نمی آورم، فقط شوت می زنم، فکر نمی کنم!

” در پنالتی، فقط می‌خواستم آن را در پشت دروازه بزنم، همان گل دوم، گل سوم و هر گل.

وی در پاسخ به سوالی درباره تصمیم گواردیولا مبنی بر تعویض او در نیم ساعت باقی مانده، افزود: به او گفتم دوست دارم دو هت تریک کنم اما چه کنیم؟!

Pooria
15 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *