مهاجری گزینه جایگزینی تاوارس در نفت آبادان

مهاجری گزینه جایگزینی تاوارس در نفت آبادان ، تیم نفت آبادان احتمالا به مهاجری سپرده می شود. هدایت باشگاه نفت آبادان در ادامه رقابت ها به رضا مهاجری سپرده خواهد شد و نفت در ادامه می تواند به دوران بازی های خوبش بازگردد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

احتمال سپردن هدایت باشگاه نفت آبادان به مهاجری:

باشگاه صنعت نفت آبادان در بخش بالایی و مدیران خود دست به تغییرات زیادی می زند. یک شخص ایرانی به عنوان جانشین سرمربی جدید صنعت نفت آبادان معرفی می شود. احتمال زیاد هدایت تیم به مهاجری سپرده گردد. به گزارش سایت ورزشی و به نقل از خبرگزاری فارس، مدیران باشگاه نفت آبادان بعد از سقوط به قعر جدول لیگ برتر امروز با ادسون تاوارس برزیلی که در 11 بازی تنها 6 امتیاز کسب نمود قطع همکاری نمودند.

 

مهاجری گزینه جایگزینی تاوارس در نفت آبادان

تاوارس برزیلی در این فصل عملکرد چندان موفقی در باشگاه نفت نداشت. و صنعت نفت آبادان را در نزدیکی سقوط به لیگ دسته اول قرار داده است. ظاهرا باشگاه نفت برای انتخاب سرمربی جدید خود با رضا مهاجری مربی ابتدای فصل نفت مسجد سلیمان به توافق مثبت رسیده است. احتمالا فردا او رسما به عنوان سرمربی باشگاه معرفی شود. رضا مهاجری تا پایان هفته دوازدهم این فصل هدایت تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان را برعهده داشت.با نتایج ضعیفی که تیم بدست آورد از تیم بیرون رفت.

نفت آبادان نیز سخت به دنبال راه حلی برای سقوط نکردن است. یکی از عوامل شکست های اخیر نفت آبادان قطعا نداشتن یک سرمربی خوب و کاربلد است. برای رقابت های آینده یک سرمربی کاربلد و حرفه ای باید یک تاکتیک خوب آماده سازد. البته اگر نفت در بقیه بازی ها امتیاز فراوان بگیرد و به لیگ دسته اول سقوط نکند. به نظر شما آیا تیم صنعت نفت آبادان در این فصل سقوط می کند؟

mohamadnd
9 مارس 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *