مودریچ تا یورو ۲۰۲۴ بازی میکند

مودریچ تا یورو ۲۰۲۴ بازی خواهد کرد. طبق گزارش ورزشی- بسیاری تصور می‌کردند که لوکا مودریچ پس از پایان رقابت‌های کرواسی در جام جهانی 2022 قطر، به دوران حرفه‌ای بین‌المللی خود می‌پردازد. با این حال، مودریچ پس از پیروزی در پلی آف سوم مقابل مراکش در روز شنبه، گفت که امیدوار است تا فصل آینده لیگ ملت‌ها بازی کند و حتی ممکن است به ماندن با کرواسی تا جام ملت‌های اروپا در سال 2024 فکر کند.

لوکا مودریچ کاپیتان کرواسی قصد دارد حداقل تا فینال لیگ ملت ها تابستان آینده به بازی برای کشورش ادامه دهد.

تورنمنت یوفا در ژوئن سال آینده برگزار خواهد شد و مودریچ قصد خود برای بازنشستگی قطعی بلافاصله پس از آن مسابقات را اعلام نکرده است. مودریچ حتی پیشنهاد کرد که ممکن است بخواهد تا سال 2024 که مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان برگزار می شود، در کشورش بماند.

بازی لوکا مودریچ در جام جهانی قطر

گمانه زنی هایی وجود داشت مبنی بر اینکه مودریچ 37 ساله می تواند پس از بازی در دیدار پلی آف رده سوم مقابل مراکش در روز شنبه در قطر، به بازی ملی خود ادامه دهد.

مودریچ یکی از بازیکنان برجسته کرواسی در طول تورنمنت بود و دوباره مقابل مراکش تاثیرگذار بود، به این معنی که کشورش در سال 2018 در روسیه نایب قهرمان شد و امسال مقام سوم را کسب کرد.

طبق گزارش ورزشی- هافبک سابق تاتنهام در سال‌های اخیر با انتقال به اینترمیلان مرتبط شده بود، اما در رئال مادرید ماندگار شد زیرا آنها موفقیت‌های زیادی در لیگ قهرمانان و لالیگا کسب کردند.

بعد از بازی مقابل مراکش از او پرسیده شد که آیا تا سال 2024 ادامه خواهد داد یا خیر.

او پاسخ داد: “ببینیم. باید قدم به قدم پیش بروم، از تیم ملی لذت می برم.”

مودریچ تک‌تک بازی‌های کرواسی را آغاز کرد و او در تیم اصلی باشگاهش، رئال باقی می‌ماند. هیچ روشنی در مورد آینده او در اسپانیا بعد از تابستان وجود ندارد، گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال امیدوار است این بازیکن را جایگزین کند، اما مودریچ از ماندن در قهرمان لیگ راضی است.

او هنگام صحبت با ورزش BeIN ادامه داد: “هنوز احساس می کنم که می توانم در سطح بالایی کار کنم.”

من می‌خواهم حداقل تا لیگ ملت‌ها ادامه دهم. این به من زمان می‌دهد تا به یورو 2024 فکر کنم.»

کرواسی تعدادی کهنه سرباز از جمله ایوان پریشیچ وینگر اسپرز را در کنار خود دارد.

زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، خوشبین است که بازیکنان جوانی مانند جوسکو گواردیول، این کشور را به خوبی بازی کنند.

دالیچ گفت: این آخرین جام جهانی برای برخی از بازیکنان من به دلیل سنشان است. اما ما بازیکنان جوانی در تیم خود داریم و امید زیادی برای کرواسی وجود دارد. ما بازیکنان جوان زیادی روی نیمکت داریم.

“بازیکنان مسن تر به آنها اعتماد می کنند. کرواسی هیچ ترسی برای آینده ندارد. آیا این پایان یک دوره است؟ من معتقدم که نه، ما لیگ ملت ها و یورو 2024 را داریم. من معتقدم کرواسی آینده شگفت انگیزی دارد.”

آخرین اخبار و حواشی جام جهانی 2022 را در سایت ورزشی ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *