«من در مورد ماندن یا رفتن کیروش نظر نمی دهم، اما نظر عامه مردم در مورد سر مربی تیم ملی خیلی مهم است. همیشه این گونه بوده است که بعد از حضور طولانی مدت یک مربی مردم دوست داشته اند که او برود و آدم های جدیدی روی کار بیایند. افراد جدید تکنیک های جدید را با خود می آورند و ذهنیت جدیدی را نیز روی تیم پیاده می کنند».

کفاشیان در مراسم یادبود مرحوم یزدانی خرم رئیس اسبق فدراسیون کشتی و والیبال در پاسخ به سوال چگونگی منفعت کیروش برای فوتبال ایران پاسخ دلگرم کننده ای به حضار نداد و برای آینده فوتبال ایران سر مربی تازه نفس، توانمند و دارای رسم و مکتب را لازم و ضروری دانست.


هر چند که کفاشیان تیم ملی ایران را لایق صعود به دور دوم مسابقات جام جهانی دانسته و عملکرد آنها را نیز مثبت تلقی کرد اما او در ادامه مجلس باز هم از جبهه خود برای تعویض سر مربی پایین نیامده و در ادامه صحبت های خود آورده است: «اگر من رئیس فدراسیون بودم به دنبال سرمربی ایرانی یا دورگه نمی رفتم. می توانیم به سراغ مربیانی که تا به حال در جام جهانی تیم نداشتند برویم!».
در کل می توان سخنان کفاشیان را در یک جمله جمع بندی و خلاصه کرد: «سر مربی ایران باید تعویض شود و مربی جدید نیز باید خارجی باشد».

sajadjafari
7 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *