نارضایتی پوگبا از یوونتوس پس از تنبیه شدن

نارضایتی پوگبا از یوونتوس پس از تنبیه شدن ، پل پوگبا یکی از بازیکنان ستاره باشگاه یوونتوس می باشد که در سالهای اخیر عملکرد درخشانی در فوتبال داشته است. در بازی با فرایبورگ از لیست کنار گذاشته شد. حالا این کنار گذاشتنش به مذاق پل پوگبا خوش نیامد. در ادامه سایت ورزشی همراه ما باشید.

 

چرا پل پوگبا از لیست یوونتوس کنار گذاشته شد؟

به گزارش سایت ورزشی ، پل پوگبا در فصل 2022/23 عملکرد چندان موفقی نداشت. ظاهرا یک سهل انگاری کوچک باعث شد تا سرمربی یک تصمیم درباره او بگیرد.

ماسیمیلیانو الگری تصمیم قاطعانه ای گرفت. به دلیل دیر رسیدن به تمرینات قبل از بازی با فرایبورگ او را از لیست مسابقه خط زد. سرمربی یوونتوس در تایید تصمیم خودش گفت از بازیکنان پر تجربه باشگاه انتظار می رفت که قوانین و انضباط را رعایت نمایند و الگویی برای جوان تر ها خواهد بود. قطعا سرمربی یوونتوس از او دشمنی ندارد و فقط به خاطر نظم و انضباط تیمی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است. پل پوگبا نیز بازیکن کم تجربه ای نیست و می تواند دوباره به روزهای خوبش برگردد.

 

نارضایتی پوگبا از یوونتوس پس از تنبیه شدن

نشریه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داد که الگری توانست پل پوگبا را تنبیه کند. تصمیمی که عدم رضایت پول پگبا را در پی داشته است. آینده این بازیکن ستاره بعد از تصمیم فاجعه بار در هاله ابهام قرار گرفت.

پوگبا بازیکن 30 ساله که تا سال 2026 با یووه قرارداد دارد. حالا جزو پردرآمدترین بازیکن باشگاه محسوب می شود. حالا بعید به نظر خواهد رسید که تیمی بخواهد با این دستمزد پوگبا را جذب نماید.

این بازیکن بعد از تنبیه شدن از تصمیم مربی ناراحت شد. مشخص نیست که در آینده این دو نفر یعنی سرمربی و بازیکن یوونتوس چطور می توانند باهم کنار بیایند. در ادامه اگر نظرات یا دیدگاهی در این زمینه دارید لطفا در بخش کامنت ها درج نمایید.

mohamadnd
10 مارس 2023

1 دیدگاه در “نارضایتی پوگبا از یوونتوس پس از تنبیه شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *