نامزد‌های جایزه بهترین بازیکن فیفا 2023 اعلام شدند

مراسم د بست فیفا به زودی برگزار خواهد شد. به همین خاطر نامزد‌های جایزه بهترین بازیکن فیفا 2023 اعلام شدند. در مراسم 2022 مسی اول و امباپه دوم شد.

خلاصه

فیفا سه نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن مرد سال 2023 را تایید کرد.

فیفا فهرست نهایی سه نفره نهایی جایزه بهترین بازیکن مرد را تایید کرد.

کیلیان امباپه، ارلینگ هالند و لیونل مسی همگی در رقابت هستند.

نامزد‌های جایزه بهترین بازیکن فیفا 2023

فیفا فهرست سه نفره برای جایزه بهترین بازیکن مرد را اعلام کرد که لیونل مسی، کیلیان امباپه و ارلینگ هالند برای این جایزه حضور دارند.

هیئت حاکمه فوتبال لیست قبلی ستارگانی را که برای بررسی در سپتامبر ارائه شده بود، اعلام کرد ، اما ستاره هایی مانند کوین دی بروین، رودری و دکلان رایس اکنون از رقابت خارج شده‌اند.

این 12 نامزد توسط هیئتی از کارشناسان انتخاب شدند. اما سه نفر نهایی توسط هیئت داوران بین‌المللی متشکل از مربیان و کاپیتان‌های تیم ملی مردان، روزنامه‌نگاران و هوادارانی که در وب‌سایت فیفا رأی دادند، تعیین شد.

مسی از جایزه بهترین بازیکن مرد خود دفاع می‌کند. زیرا در سال 2022 پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، این جایزه را به دست آورد. او سپس با پاریس سن ژرمن قهرمان لیگ 1 شد و به تیم لیگ برتر فوتبال اینتر میامی پیوست.

همچنین بخوانید: قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

امباپه، هالند یا مسی؟

امباپه، هالند یا مسی؟

امباپه علیرغم اینکه فرانسه را با هت تریک به ضربات پنالتی کشاند، در قطر یک فینالیست شکست خورده بود. او همچنین در حالی بهترین گلزن پاریس سن ژرمن که آنها قهرمانی لیگ برتر فرانسه را به دست آوردند.

هالند در فصل 2022/23 منچسترسیتی با زدن 52 گل در تمامی رقابت‌ها سه گانه به دست آورد و در فصل 2022/2023 یکی از مهره‌های کلیدی بود. 36 نفر از گل‌های او در لیگ برتر بود که نروژی رکورد جدیدی را برای بیشترین ضربه در یک فصل در میان چندین شاهکار دیگر ثبت کرد.

مسی برای دومین بار در سال 2022 پس از اینکه روبرت لواندوفسکی در سال های متوالی در سال های 2020 و 2021 این جایزه را دریافت کرده بود، این جایزه را کسب کرد.

Pooria
14 دسامبر 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *