نتیجه بخشی رونالدو برای عربستان

نتیجه بخشی رونالدو برای عربستان تا جام جهانی 2030 امکان پذیر است؟ خبر پیوستن رونالدو به تیم النصر یکی از اخبار پر حاشیه این روزهای فوتبال شد. درحالیکه تمام رسانه های جهان داشتند مراسم تشیع جنازه پله رو پوشش میدادند رونالدو با این تصمیم همه نگاه هارو به سمت خود جلب کرد .

نتیجه بخشی رونالدو برای عربستان / تاثیرات جذب رونالدو برای یک تیم

کریستیانو رونالدو در کل، بازیکنی هست که با حضورش در هر تیمی که بوده. به همراه ورودش به یک تیم، افزایش قیمت سهام آن تیم و فروش البسه به آن تیم در روزهای اول حضورش به آن تیم صود رسانده است. زیرا رونالدو دارای یک پیج اینستاگرامی و طرفداران بسیار زیادی میباشد.

رودی گارسیا، سرمربی تیم النصر در زمان ورودش به باشگاه اینطور گفت: باید بگویم از تعداد نفرات امروز اینجا بسیار تعجب کردم. معمولاً فقط سه یا چهار خبرنگار اینجا هستند که درباره بازی صحبت میکنیم.

افراد زیادی از شهر ریاض دوست داشتند رونالدو را از نزدیک ببینند. و به همین منظور در معارفه او تمامی صندلی های پارک مرسول پر شد.

پیراهن رونالدو در یوونتوس
پیراهن رونالدو در یوونتوس

حتما بخوانید: زندگی نامه کریستیانو رونالدو | بیوگرافی+ داستان زندگی+عکس و …

اشتباه بزرگ رونالدو با عربی ها

کریستیانو رونالدو در اولین حضورش در مچستریونایتد در یک مصاحبه به اشتباه گفت عربستان صعودی در همسایگی افریقای جنوبی هستش. حال این بازیکن با سفرش به ریاض متوجه این موضوع شد. که عربستان صعودی در اسیا قرار دارد.

رونالدو در مصاحبه اول خودش با خبرنگاران عربی گفت ما میتوانیم به بالاترین درجات در آسیا برسیم. و تیم ما این کاریزمارا دارد.

او حقوق سرسام آور خود را اینگونه توجیه کرد. که یک قرارداد منحصر به فرد به نفع یک بازیکن منحصر به فرد است. رونالدو در ادامه به کرات افزود تیم های زیادی از سرتاسر دنیا به دنبال او بودند اما او النصر را انتخاب کرد.

رونالدو حتی راجب تیم بانوان النصر هم گفت: آنها هم میتوانند در کنار ما و ما در کنار آنها میتوانیم رشد کنیم. و باشگاه النصر را به افتخاراتی که لیاقتش را دارد برسانیم.

در هنگام خروج رونالدو از اتاق مطبوعات پارک مرسول خبرنگاران و افراد حاضر خواستند. او خوشحالی مخصوص خود را انجام دهد (siuu) اما او خندید و اتاق را ترک کرد.

رونالدو مقابل تیم عربی
رونالدو مقابل تیم عربی

رونالدو در زمان حضورش درتیم یوونتوس

در رمان حضور رونالدو در تیم یوونتوس، CR7 صود بسیار زیادی به این تیم رساند. و در یک بازه زمانی طولانی در تورین فروشگاه ها به کمبود موجودی لباس این ستاره فوتبال خورده بودند.

فروش لباس یکی از محصولات جانبی هستشو که باشگاه ها در زمان حضور بازیکنان بزرگ در تیم خود دارند. سهام تیم یوونتوس تقریبا 2 برابر شد. در زمانی که این بازیکن را در تیم خود داشت.

تنها شش ماه پس از سقوط رونالدو در تورین، بیانکونری قرارداد اسپانسری جدید، بهبود یافته. و هفت ساله ای را با سازنده کیت خود، آدیداس به ارزش 357 میلیون یورو امضا کرد. که دو برابر ارزش قرارداد قبلی است. در نوامبر 2019، باشگاه یوونتوس همکاری خود را با حامیان مالی پیراهن JEEP به مبلغ 42 میلیون یورو  تمدید کرد. که این افزایشی 25 میلیون یورویی نسبت به قرارداد قبلی میباشد.

تاثیر رونالدو واقعی میباشد. و با حضورش در هر تیمی کمک های مالی و فنی زیادی به آن باشگاه میشود.

بنابراین، چرا آزمایش شکست خورده رونالدو یووه به عربستان سعودی مرتبط است؟

زیرا در حالی که تفاوت های قابل توجهی وجود دارد. مشابهت های آشکاری از نظر اهداف وجود دارد. برای شروع، هر دو معامله بسیار بیشتر از موفقیت ورزشی بودند.

آندره آ آنیلی، رئیس سابق یوونتوس اعتراف کرد. که هنگام خرید رونالدو، ملاحظات تجاری در نظر گرفته شده است.

بدیهی میباشد که النصر مشکل مالی ندرد و احتیاجی هم با توجه به سطح لیگ عربستان و جام باشگاهای اسیا به رونالدو ندارد. اما مصلی امعر از دلیل اصلی پیوستن رونالدو به این تیم پرده برداشت و گفت: ما با رونالدو توافقاتی داشتیم. که از برند CR7 استفاده کنیم. و او از این موضوع بسیار خوشحال میباشد.

اینکه النصر از این برند استفاده کند برای این تیم و نسل آینده فوتبال عربستان بسیار خوش یمن و نتیجه بخش خواهد بود.

البته نمیشود از این هم صرف نظر کرد که رونالدو از چند وقت دیگه در تلوزیون عربستان هم بسیار دیده خواهد شد. و این مهم بسیار هم برای خود رونالدو هم برای باشگاه النصر صود آور میباشد.

رونالدو در یوونتوس
رونالدو در یوونتوس

تاثیر رونالدو بر لیگ برتر عربستان

ارتقای مناسب در لیگ برتر عربستان مشکلی ایجاد خواهد کرد. آن‌ها می‌توانند پول بیشتری را برای برجسته کردن حیثیت‌ رونالدو در عربستان سعودی صرف کنند.

اما هم استاندارد بازی و هم مشخصات لیگ پایین تر از سری آ ، لالیگا لیگ و برتر انگلیس است.

در روزهای اولی که رونالدو به تیم النصر پیوسته است. شایعاتی میباشد مبنی بر صحبت هایی در مورد پیوستن لوکا مودریچ و انگولو کانته به رونالدو در النصر شنیده می شد، تغییر ناگهانی برای او امری جدی خواهد بود.

عربستان سعودی به یکی از جذاب ترین مقاصد برای بهترین بازیکنان بازی میتواند باشد. تا بتوانند در سن رونالدو یعنی حدودا 33 سال به بعد بیایند به لیگ برتر عربستان و رکوردهای بیشتری بزنند. و حقوق بالاتری از تیم خود در این کشور دریافت کنند.

حتما بخوانید: جورجینا رودریگرز همسر رونالدو | بیوگرافی+داستان آشنایی+عکس

رونالدو در عربستان صعودی
رونالدو در عربستان صعودی

جام جهانی 2030 در عربستان

اما  مهمترین بخش قرارداد با حضور رونالدو در تیم النصر میتواند این باشد که نظر طرفداران فوتبال را به خود جلب کند. و این مهم باعث این میشود که این کشور بشود. یکی از بخش های پوشش شونده توسط رسانه های ملی و غیر ملی برای طرفداران فوتبال.

این یک سیاست میتواند باشد که النصر عربستان به کار گرفته است. تا بتواند برای کشور عربستان شرایط کاندید شدن برای جام جهانی 2030 را در بر بگیرد. و این کشور میزبان جام جهانی 2030 شود.

جام جهانی 2030 در عربستان
جام جهانی 2030 در عربستان

عواقب پیوستن رونالدو به النصر

ژرژ مندس دوست قدیمی و مدیر برنامه همیشگی رونالدو در اولین وجه از جدایی این ستاره پرتقالی از شیاطین سرخ و پیوستنش به النصر برای CR7 این عاقبت را داشت. که این مدیر برنامه بزرگ فوتبال از او جدا شود. و قطع همکاری کند با رونالدو.

مندس ماه‌ها تلاش کرده بود تا باشگاهی در سطح اول اروپا پیدا کند. که حاضر به جذب کریستیانو رونالئدو باشد.

می‌دانست که فقط یک گزینه وجود دارد: منچستریونایتد. او می‌دانست که اگر این در بسته شود، در دیگری باز نخواهد شد.

رونالدو ، ژرژ مندس و سر الکس فرگوسن
رونالدو ، ژرژ مندس و سر الکس فرگوسن

رونالدو و مندس مدتی بود که درباره بعضی از اتفاقات اختلاف نظر داشتند. این مدیر برنامه پرتغالی درک درستی از شرایط در زمان جدایی این بازیکن از یوونتوس داشت. اما رونالدو حاضر نبود با نقش دوم یا رقابتی کمتر از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

جدایی اوله گونار سولسشر و حضور رالف رانگنیک باعث شد که این واقعیت شوکه کننده با سرعت بیشتری خودش را نشان دهد. و رفتارهای نادرست رونالدو که بیشتر آنها هرگز علنی نشد هم بیشتر شود. اما مندس همیشه بهانه‌ای برای انتقاد از یونایتد پیدا می‌کرد.

آخرین  اخبار و حواشی ورزشی ایران و جهان را در سایت ورزشی ببینید.

Hesam
5 ژانویه 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *